Gå til innhold

Hvorfor ligger linux under hardware-seksjonen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også lurt litt på det. En annen ting er; hvorfor er det ikke noen egen tråd for Macintosh, annet enn denne, med "hele" en tråd. Macintosh burde iallefall bli flyttet/få sin egen avdeling i Hardware-seksjonen, for der passer det jo bedre inn, ettersom det finnes slike: :p

g4.jpg

Lenke til kommentar

:lol:

synes du kanskje det passer bedre med www.windows.no/linux eller?!?!?!?

Som sagt så er linux for folk med HARDon på røten hardWARE :D

Nei, seriøst så er det vel ingen annen plass det passer med en egen linux seksjon enn på www.hardware.no tror jeg, but hey - that's just me...

Man kunne jo så klart hatt noe under www.sourcecode.no, men da hadde det jo blitt FOR utilgjengelig vil jeg tro. Rett og slett fordi at det kun er CVS elskere som holder til på www.sourcecode.no (no offense, og hvis det er folk som ikke bruker CVS der så får de ha meg unnskyldt, for det var jo slett ikke meningen å skjære alle under en kam... jeg ville bare generalisere litt)

Nå har i alle fall jeg sagt mitt :-D

Lenke til kommentar
Macintosh skal jo funke rett-ut-av-eska, og jeg har aldri sett eller hørt om overklokking av Mac, og hva har de da å gjøre på HW.NO-forumet..? Diskutere forskjellige hovedkort eller prosessorer til Mac..? I think not.

Nei, men på samme måte - man diskuterer ikke hovedkort til Linux...

Forresten; det er jo ikke så dumt å diskutere prosessorer for mac'er. Det går jo fint an å overklokke f.eks en G4, har hørt om folk som har gjort det.

Det er ikke så viktig for meg, for det finnes plenty av andre steder å diskutere det, dessuten er det kanskje ikke så mange Mac-brukere her.

Men jeg synes iallefall Apple har noe av verdens beste hardware (og OS, men da er vi litt for langt ute på jordet med diskusjonen)

Uansett;

Tilbake til temaet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...