Gå til innhold

MP3-spiller til Beyerdynamic DT770 Pro

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart gå til innkjøp av Beyerdynamics DT770 Pro. For å bli mer kjent med de skal jeg bruke de med MP3-spiller, og derfor tenkte jeg å kjøpe en ny en.

Så derfor lurer jeg på hvilken MP3-spiller som takler headset med 250 ohm motstand og kan levere kvalitetslyd verdig DT770 Pro? Kom gjerne med forslag i alle prisklasser.

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal snart gå til innkjøp av Beyerdynamics DT770 Pro. For å bli mer kjent med de skal jeg bruke de med MP3-spiller, og derfor tenkte jeg å kjøpe en ny en.

Så derfor lurer jeg på hvilken MP3-spiller som takler headset med 250 ohm motstand og kan levere kvalitetslyd verdig DT770 Pro? Kom gjerne med forslag i alle prisklasser.

Vet at mange bruker Cowon D2 sammen med DT770, men det er med 80 ohm. Så om det går med 250, vet jeg ikke. Captain kan sikkert svare her ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Ingen mp3 spiller jeg med god samvittighet kan si fungerer 100% med 250 ohm. Hvorfor i alle dager skal du ha den versjonen? 80 ohm som er normalt og absolutt anbefalt

Lenke til kommentar

Fordi den hovedsakelig skal brukes til studio og passer fint med lydkortet mitt. Dessuten må jeg innrømme at jeg synes 250ohm-versjonen ser litt penere ut. =)

Dessuten koster de 2000kr de stedene jeg har kikka.

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
M-audio, husker ikke modellnummeret ettersom jeg ikke er hjemme.

Men hva er egentlig forskjellen mellom 80ohm og 250ohm, bortsett fra mostanden?

250 modellenble redesignet. vil absolutt ikke anbefale 250 ohm, du vil måtte ha hodetelefonforsterker for mp3 spiller og på tross av det du selv tror tviler jegpå at det fungerer bra med lydkortet heller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...