Lamborgini Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Muligens et idiotisk spørsmål, men må bare forsikre meg om at jeg ikke gjør noe dumt; bestille wii håndkontroller fra amerika...det går bra det? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Muligens et idiotisk spørsmål, men må bare forsikre meg om at jeg ikke gjør noe dumt; bestille wii håndkontroller fra amerika...det går bra det? Så langt jeg hvet så er ingenting galt med det da. Wiimote bruker IR og Bluetooth, tror ikke måten det gjøres på er annerledes fra region til region. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 jeg har kjøp wiimote og andre type kontroller her i norge, og alle funker helt fins, så skjønner da ikke hvorfor det skal være problemer fra usa..=\ (har japansk wii btw) Lenke til kommentar
Lamborgini Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Okei, hehe, takk. Tenkte meg jo det da Annet spørsmål, noen som har erfaring med uorginale wii remoter? Tenker på å kjøpe meg ssbb, men har bare 2 sett med kontrollere. Mye mer morsomt å spille 4 sammen på det spiller. Hvis jeg skal kjøpe 2 sett med orginale kontrollere fra nintendo blir det dyrt. Vel, nunchuck kjøper jeg uansett orginal, koster bare 20$ på amazon.com så det går innenfor tollgransa. Wii remoten derimot ligger på 40$...akkurat ikke. Men har sett en uorginal remote til 20$...da sparer jeg 400kr på det. Men gidder ikke hvis de ikke er til å "stole på" Endret 29. juli 2008 av Lamborgini Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 classic remote fra nintendo koster 300kr, gamecube koster også 300kr. begge kontrollene for det spillet er billige originale. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ah, akkurat det jeg lurte på Søk > spør Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Noen som har linker til nettbutikker som selger billige kontroller når vi først er inne på det? Wii-motes er som regel svindyrt rundt om her i landet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg minner om at forumet ikke er en markedplass. Kjøp, salg og bytte postes på bruktmarkedet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Her er tydeligvis moderatornazien ute og går Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 persolig foretrekker jeg gc kontrollern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå