Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med treg internett

Anbefalte innlegg

Heisann

Eg og noen venner har lan, og eg på min laptop har mye tregere internett en de andre. Vi spiller wow og eg har 400 + ms og de andre har 150 ms ca. Nettverksdriveren er up to date, og det er få programmer som kjører i bakgrunnen. Noen som har tips til hva det er og hvordan eg kan få fikset det fortest mulig? det må vel vere pcn sin feil at nettet er tregere sinde alle den andre har mye raskere.

Maskinen har vert på reparasjon, og det er først nå etter eg har fått den igjen at eg nettet har gått tregere.

takker for svar =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at det er trådløst nettverk? Hvis det er det, prøv med kabel for å sjekke om det går bedre da. Hvis det gjør det så er det hvertfall ikke inet leverandøren sin feil og da utelukker du også om linja er for dårlig, i forhold til hvor mange som er på. Telenor har lite upload i forhold til download, dvs egner seg dårlig på lan med gaming.

Kom tilbake å fortell hva som skjedde når du prøvde med kabel :)

Lenke til kommentar
Jeg regner med at det er trådløst nettverk? Hvis det er det, prøv med kabel for å sjekke om det går bedre da. Hvis det gjør det så er det hvertfall ikke inet leverandøren sin feil og da utelukker du også om linja er for dårlig, i forhold til hvor mange som er på. Telenor har lite upload i forhold til download, dvs egner seg dårlig på lan med gaming.

Kom tilbake å fortell hva som skjedde når du prøvde med kabel :)

Når eg no plugget inn en kablel fikk eg plutselig 66 ms, altså mye raskere =)

Men eg vil gjerne fortsette med trådløs..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...