AT1S Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Hei, Det har tidligere vært en del snakk om et treff for oss mer eller mindre moteintresserte som bruker litt tid her på mote- og velvære på diskusjon.no. Dog har det ikke blitt noe tidligere i sommer, så jeg starter en tråd for å kartlegge interessen til brukerne her! Jeg skal ikke ene og alene bestemme hva som skal skje og hva vi skal gjøre, men vi kan sammen bli enige om en aktivitet, et sted og spise e.l. Det er opp til dere! Kom med forslag til aktiviterer som skal stå på agendaen. (Min foreslåtte dato er en gang i starten av august) Mvh YSL Foreslåtte datoer: 10 aug. --> Foreslåtte aktiviteter: Lunsj m.m på T.G.I Friday's -//- på Dus Café -//- på Dinner Foreløpige påmeldte: -Haute Couture (YvesSaintLaurent) -Homme -thrice (kanskje) Endret 28. juli 2008 av Haute couture Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg kan jo foreslå en lunsj på Dus Café eller T.G.I Friday's for så å gå til Aker Brygge for å kjøpe oss noe å drikke, mens vi holder en livat diskusjon. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Må isåfall være etter den 10. Men er med jeg Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Må isåfall være etter den 10.Men er med jeg Noen aktiviterer du kunne tenke deg? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 The Roots kommer den 16., men regner med at hiphop-gig er uaktuelt Enkleste (og kanskje beste) hadde vel vært en tur på en uteresturant å bare slappe av. Vanskelig å få til noe store saker. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Ja, kunne tenke meg en lunsj med no godt å drikke, vin e.l på en uterestaurant. Noen forslag til steder? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ser for meg at alle kommer med Ralph Lauren piquer etter alt snakket om det i mote og velvære cafeen ^^ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Hva med Dinner? Dinner er kinesisk, sant? Jo, jeg legger det til på forslag, så kan vi lage poll når vi får flere forslag enn det vi har. Men Robbie, er du med? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Det høres ut som en trivelig opplevelse. Hvis det klaffer med datoen (jobb og flytteplaner), og jeg bestemmer meg for å kaste nettets anonymitet skal man ikke se bort ifra at jeg også blir med. Overdox, Jeg eier ikke en Ralph Lauren pique Man trenger ikke være rik og dandy for å være med, gudene vet, jeg er det ikke. Endret 28. juli 2008 av thrice Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Høres bra ut thrice. Tviler på at det er mange her som har møtt hverandre før, uansett Blir hyggelig å møte de man snakker og diskuterer med, da Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Ja, det virker som det er en del hyggelige mennesker her. Cafè Dus så jeg har fått god omtale, og jeg har lyst til å prøve noe nytt. Endret 28. juli 2008 av thrice Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Ja, har også hørt mye bra om stedet fra venner og bekjente Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det kan hende jeg får utsatt flyttingen til etter helgen 8-10, men ingen ting er sikkert. Dere får komme opp med en dato, så får jeg håpe på det beste Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 For å få litt aktivitet her: Minner på at den 10. aug. nærmer seg, og evt. bestillinger burde gjøres snart. Meld deres interesse! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det ser ut til at jeg er nødt til å flytte den 8-9, så jeg må melde pass for denne gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå