Tore Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) For et år siden ca var det noe kluss med at play.com ikke ville sende ut varer om de ble betalt i Pund, man måtte velge Euro... Dette ble greit igjen den gangen... Men nå skulle jeg bestile 5 dvd'er og gikk til kassen, men får IKKE betale i Pund igjen.! Pris Pund = 260kr (66kr dvden) Pris Euro = 330kr (52kr dvden) Virker som de vil dekke inn frakt på ikke Britiske kunder nå... Å med dette mister de også prisfortrinnet som gjør/gjorde at jeg handler hos play.com.! Noen flere som kan bekrefte at de krever Pung igjen.? Endret 26. juli 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) *snip* Noen flere som kan bekrefte at de krever Pung igjen.? Tror jeg holder meg unna fra Play.com. Jeg testet med pund og checkout gikk greit for meg. Ha en fin dag. Endret 26. juli 2008 av huffadhemi Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Nå gikk det fint å bestille i Pund igjen........ Var vel en mildertidig glipp.... ["LØST"] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå