Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jeg er forelsket


Gjest Guest_martin_*

Anbefalte innlegg

FOLKENS.

 

Herregud at dere sitter og diskuterer om dette fortsatt. Er jeg virkelig den eneste som reagerer på at trådstarter ikke har sagt en dritt enda? Han skriver til og med sitt ekte navn i første posten, det her er jo tydelig en kompis/en bekjent/idiot som bare vil drite ut kompisen sin som heter Martin Berg, har ikke et jævla punktum eller komma og skriver helt bedritent i tillegg. Det finnes ingen 9klassing som er forelsket i en som går i 5klasse, og om det virkelig hadde gjort det tviler jeg på at den personen hadde skrevet sitt fulle navn i posten når han poster som en jævla gjest, jeez.

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en regel, max tre års forskjell.... Det blir for dumt å bli sammen med ei som er 4 til 5 år yngre...

 

Et eksempel er ei jeg kjenner, gikk i sjuende, og var sammen med en atten åring. Jeg sa at karen kun var desperat, og sannsynligvis på jakt etter fitte. Men hun har begynt å skjerpe seg nå tror jeg ;)

 

Så til alle sjuende klassinger, og dere i åttende. Vis en 18 - 19 åring vil bli sammen med deg, er det mest pågrunn av hans tidligere bakgrunn med kjærester, har gjort han desperat. Det vil jeg si er grunnen ihvertfall ;)

Lenke til kommentar

hey Martin :)

 

Se her gutt, det er enkelt..hvis du tåler å bli ledd av, av andre folk ta den jenta. men det er jo litt rart..

For eksempel..hvis en jente på 15 år skaffer seg kjæreste på 20.. det er 5 år forskjell :p Det er ganske så "normalt", men se på deg selv, du skal i 9ende klasse, og hun skal i 5 klasse? Det er ikke stort, men kanskje litt teit synes andre...men ikke jeg...altså..som sagt, ta jenta hvis du tåler å bli litt mobba å ledd av :) ^^

 

 

Ps: Tonje (dama mi) kjenner deg :) du får si hei da du ser henne :D

Lenke til kommentar
Haha, som vi ser er del på 2 og legg til 7 en dårlig regel i denne sammenhengen.

 

Eller ikke? Er jo slik at jo yngre man er, jo mindre kan aldersforskjellen være før det vekker oppsikt. Men jeg synes likevel at dette KAN gå, kommer egentlig helt an på situasjonen.

Jeg synes det er en dårlig holdning her.

Om jeg hadde likt en jente i 5 klasse og trengte noen råd og spørsmål, går jo man som oftest anonymt til et forum eller noe i den duren.

 

Istedenfor å gi denne duden en kald skulder, eller meningsløse drittinnlegg, hva med noen oppmuntrende ord? xD

Endret av ThaDuckMan
Lenke til kommentar
Haha, som vi ser er del på 2 og legg til 7 en dårlig regel i denne sammenhengen.

 

Eller ikke? Er jo slik at jo yngre man er, jo mindre kan aldersforskjellen være før det vekker oppsikt. Men jeg synes likevel at dette KAN gå, kommer egentlig helt an på situasjonen.

Jeg synes det er en dårlig holdning her.

Om jeg hadde likt en jente i 5 klasse og trengte noen råd og spørsmål, går jo man som oftest anonymt til et forum eller noe i den duren.

 

Istedenfor å gi denne duden en kald skulder, eller meningsløse drittinnlegg, hva med noen oppmuntrende ord? xD

Oppmuntrende ord? Tenk om du er storebroren til den jenta han vil ha/er forelska i, da kan jeg tenke meg pipa villa ha fått en annen lyd.

Lenke til kommentar

Jadda. La oss oppmuntre denne lille poden til å plukke umodne multekart. Ingen som har nevnt at dette, i aller strengeste grad, ikke er så veldig lovlig? Ikke juridisk? Ikke "Moralsk"? Ikke menneskelig?

 

Ueeh. Spartacus. Hvordan kan du oppmuntre ham? Innser du ikke hvilken possisjon han står i, du som er like gammel? Hvordan i helv vet hun at hun er forelsket i ham? Med sine ni somre og ti vintre på jorden? Hun er jo bare ett barn. Ett barn for svingende!

 

14 og 10? Woo. Hva med når han blir 16 og sexpresset kicker inn? "Høhøhø. Jeg og dama pulte igår for første gang. Jadda, hun er bare 12, med moden for alderen, if you catch my drift. Høhøhø".

Lenke til kommentar

Jeg er 2 år eldre enn trådstarter J@cob ;) Altså, jeg kan være veldig enig i det du sier. Men om du ser bort ifra sexen, så hva er så galt med det? Jeg fikk inntrykk av at trådstarter ikke hadde sex i tankene når det gjaldt denne jenten. Og kanskje det ikke vil bli så seriøst, men det er da vanlig å være i forhold når man går i 5. klasse ?

 

Jeg kan være enig i at i og med begge er såpass unge er dette ganske upassende, men se det fra deres synspunkt; det er kanskje ikke like lett da. Jeg synes bare det blir fyktelig dumt om de ikke får være med hverandre bare pga alderen om de begge er forelsket.

....

Egentlig tror jeg dette er venner, eller dårlige venner, av denne Martin som vet at han er forelsket i en som går i 5. klasse. Er ikke sikkert jenten er klar over det en gang. Synes det var dårlig gjort av disse andre guttene, mest sannsynlig. Foreslår at moderator redigerer førstepost og hvertfall fjerner navnet hans. Var jo en grei tråd med mye å diskutere, den trenger ikke å slettes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...