KongRudi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 http://www.insidegamer.nl/playstation3/res...ce2/videos/8101 Lenke til kommentar
goggys Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Fint å se et spillselskap som viser taknemlighet til Europeiske gamere. Resistance 2 ser utrolig bra ut! Kjøpte nettopp eneren og har strokost meg med spillet. Hadde ikke trodd at eneren var noe særlig, men ble positivt overrasket. Toeren kommer sikkert til å bli et av årets beste spill. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Veldig bra at Insomniac viser at de bryr seg om alle sine kunder, både over there og her i europa:) Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Viser bare at Imsoniac vil hype opp spillet for europeiske kunder også Det ser jaggu bra ut, ener'n var ikke så værst, men jeg spilte det aldri ferdig - var så mye anna bra ute den gangen. Men det her ser ut til å bli et spill som kan få støvet av PS3'n. Likte størrelsen på en del av monstrene, romskipene over byen - nice. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Hele Insomniac var sikker på at Ted Price ville dø på pressekongferansen, siste gangen monsteret fikk tak i Nathan Hale å kastet han inn i en bygning, men heldigvis landet han i en sofa, ifølge ryktene.. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Endelig en amerikaner som ser at USA ikke er verden Bra at IG setter pris på oss over dammen også, da! Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Spennende video og jeg ser ordentlig frem til Resistance 2. Jeg spilte igjennom det første og koste meg ganske mye. Aldri helt skjønt hvorfor det fikk så mye pepper i anmeldelsene... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Berre prøvd Resistance 1 litt, men falt aldri heilt i smak. Ut ifrå videoane ser Resistance 2 ganske kult ut dog. Det store monsteret gav meg ordentleg "Cloverfield" kjensle. Gledar meg til å sjå meir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå