_KroSjefen_ Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Heihei. for nøyaktig 10 min sidan skjedde noko merkleg under ein liten time med herjing i Liberty City på xboxen. Etter ca 30 minutt uti spillinga så kom det ein liten gnistelyd, meir som når du slår av tven, so vart bilde svar, konsollen forsatte og gå som vanleg. skrudde av og på konsollen og ting fungere fint heilt til GTA IV vart lasta og klar til å spillest, trykte på ein knapp, så vart skjermen grønn med masse røde vertikale striper. Starta opp PS3en og har ingen problem med den, Då spørr eg, er dette min tv eller min x360 som har teke kveld?? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Funker PS3 fint på samme tven er det nok xboxen som har fått AIDS. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Funker PS3 fint på samme tven er det nok xboxen som har fått AIDS. det er xboxen eg håper på ja, har ein 360 frå november 2006, utan hdmi utgang. så kansje eg skal bytte den inn, kjøpte den på elkjøp.. tven funker fint på alt anna.. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Beste er å bruke elimineringsmetoden. - Er Playstation og Xbox kobblet på samme TV via Scart? Forsøk å koble Xboxen til Scart inngangen som PlayStation er koblet til, og Playstation til Scart inngangen som Xbox nå er koblet til. Se så om du får samme problem med PlayStation maskinen. Om så tilfelle er det noe galt med TV, mer presis noe galt med den ene Scart inngangen. - Test Xboxen på en annen TV. Vil ikke Xboxen virke der, er det noe galt med Xbox maskinen. Virker den, så er det noe galt med TVen. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Beste er å bruke elimineringsmetoden. - Er Playstation og Xbox kobblet på samme TV via Scart? Forsøk å koble Xboxen til Scart inngangen som PlayStation er koblet til, og Playstation til Scart inngangen som Xbox nå er koblet til. Se så om du får samme problem med PlayStation maskinen. Om så tilfelle er det noe galt med TV, mer presis noe galt med den ene Scart inngangen. - Test Xboxen på en annen TV. Vil ikke Xboxen virke der, er det noe galt med Xbox maskinen. Virker den, så er det noe galt med TVen. god ide! einaste eg bruke ps3 gjennom HDMI, og x360 via komponent, kjøyre FullHD på ps3en og 720p over komponent på xboxen, skal prøve å gjere som du seie, koble den til ein SD tv over scart, sjå kva som skjer.., Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 starta på nytt no, kjøyrte igang gta iv, fungerte fint... irriterande..! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Første som slår meg er HDMI kabelen din, mit tv er skikkelig treg til å fange opp det digitale HDMI signalet og noen ganger så kan jeg får masse mosaic eller slik som du forklarer med masse striper og farger overalt. Om det en en "feil" vet jeg ikke...det skjer noen ganger for meg men ikke ofte. Jeg har ikke gjort noe med dette da det ikke er et problem. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Første som slår meg er HDMI kabelen din, mit tv er skikkelig treg til å fange opp det digitale HDMI signalet og noen ganger så kan jeg får masse mosaic eller slik som du forklarer med masse striper og farger overalt. Om det en en "feil" vet jeg ikke...det skjer noen ganger for meg men ikke ofte. Jeg har ikke gjort noe med dette da det ikke er et problem. HDMI er over ps3, bruker komponent på x360 der problemet oppsto.. ja mosaic bilde ja, det var ein go beskrivelse! Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Xboxen min har fått ein rød ring og error koden e74 som jeg kjøpte på eb games engang i september sist år som jeg har garanti og kvittering på så jeg lurer på vil de sende den inn til reprasjon eller vil jeg få en ny. Men en plass sto det at det kunne være noe med kabelen men hva kan det være? Endret 27. juli 2008 av simen199 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Xboxen min har fått ein rød ring og error koden e74 som jeg kjøpte på eb games engang i september sist år som jeg har garanti og kvittering på så jeg lurer på vil de sende den inn til reprasjon eller vil jeg få en ny. Men en plass sto det at det kunne være noe med kabelen men hva kan det være? Plug alt av kabler ifra maskinen, hold inne power knappen i ca 5sec. La maskinen stå i 1min og koble alt sammens igjen. Det har løst error e74 for endel brukere. Om problemet oppstår igjen så må du gjøre det samme igjen....men anbefales at om det ikke ordner seg etter 1-2 ganger at du sender denne til service. Eb games vil ikke gi deg en ny maskin men vil be deg kontakte Microsoft kundeservice for bestilling av retur eske til din X360 maskin. Lykke til Endret 27. juli 2008 av _LarZen_ Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Det funket ikke men hva mener du med retureske? Endret 27. juli 2008 av simen199 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Du postet dette igår og da var det rimelig varmt i luften. Det er ingen varmgang som er skylden? Kort info om erroren. http://www.xbox360forum.com/forum/xbox-360...reen-death.html Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) ja det var ganske varmt i luften men garantien går vel ikke ut av den grunnen? Edit: kommer jeg til å få en ny xbox pga det funker ikke å restarte den.Fodi det står på den siden at ms ikke vil kunne/vil fikse den? Endret 27. juli 2008 av simen199 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Neppe. Garantien holder så lenge du fysisk ikke har skadet den med slegga eller åpnet den. Så den er nok intakt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det funket ikke men hva mener du med retureske? Når du ringer Microsoft kundeservice så sender dem en eske til deg som du skal putte den defekte X360 maskinen din i. Så sender dem deg den reparert tilbake eller en annen brukt maskin. Du får ikke en helt ny maskin. (om dem ikke har forandret på rutinene i det siste?) Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Må harddisken være i når jeg sender den inn eller kan jeg ta den ut pga saver av spill. Forresten har reprasjonstiden gått ned nå har hørt det kan ta mange måneder. Endret 27. juli 2008 av simen199 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Må harddisken være i når jeg sender den inn eller kan jeg ta den ut pga saver av spill. Forresten har reprasjonstiden gått ned nå har hørt det kan ta mange måneder. Harddisken tar du vare på, kun selve maskinen som sendes. Men instrusksjoner rundt dette får du når du ringer dem Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Du får ikke en helt ny maskin. (om dem ikke har forandret på rutinene i det siste?) Når min gamle Premium tok kvelden i August, så fikk jeg 2 uker senere en maskin med produksjonsdato 26 juli 2007. Må jo ha vært en ny jeg fikk da skulle jeg tro. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Der skjedde det!! det som måtte skje før eller seinare!! Red ring of death! gått jamt og trutt sidan november 2006 men no møtte den sin sjebne.. starta opp GTA IV, heile driten låste seg, eg starta xboxen på nytt og blei møtt med 3 blinkende lys.. hurra.:! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er det derfor du akkurat logga på PSN. Siden 360en har gått i dass kan vi kose oss litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå