MrTjerbo Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hei. Søstra mi har kjøpt The Sims 2 Ikea tilleggspakka, men det funker ikke. Det kommer opp: Oppdaget en konflikt med emuleringsprogramvare Har lest på no forumer at jeg må avinstallere fritid og installere på nytt uten å installere no patcher, men vi har ikke fritid, så hva er problemet da? Takker for hjelp Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Emuleringsprogramvare er programmer som emulerer cd/dvd-rom slik som alcohol,daemon tools og lignende. Edit: nero har også emulerings software. Endret 26. juli 2008 av Lugmeister Lenke til kommentar
MrTjerbo Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Ok. Må det fjernes da? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Du kan prøve. EA games er notorisk med securerom som ligger på platene demmes og hindrer spillene deres til å fungere. Nero trenges ikke avinnstalleres men slå av image drive. Sjekk denne tråden også https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=972352&hl= Lenke til kommentar
EvilMe Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Sikker på at det er søstra di som trenger hjelp med spillet? ;P Lenke til kommentar
MrTjerbo Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Sikker på at det er søstra di som trenger hjelp med spillet? ;P Jepp, faktisk Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har samme problem med The Sims2 "IKEA interiørpakke stæsj" og "forretningsliv". Det er to stk utvidelsespakker. (for the record, det er min niese på 11år sine spill) Hun kjøpte dem nettopp i tillegg til the sims2 double deluxe, som forøvrig fungerer uten problemer. Men disse to andre utvidelsespakkene fungerer altså ikke. Tips mottas med stor takk, da det er laber stemning siden dette ikke fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå