lokeland Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg har plutselig fått et problem med skolelaptopen. Igår var den litt treig og surrete fordi jeg holdt på med så mye, så jeg restarta den. Når den starta opp igjen mente Windows at noe gikk galt under oppstarten og jeg fikk diverse kjente valg. Av disse har jeg prøvd alle (sikkerhetsmodus, sist fungerende innstillinger og vanlig måte). Uansett hva jeg prøver på får jeg opp oppstartslogoen til Windows XP, men etter det får jeg et lynkjapt glimt at en bluescreen og PCen restarter. Hva er huleste har skjedd? Relativt håpløs situasjon også, siden det er skolelaptop og jeg ikke kan tukle no særlig med den. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Kontakt brukerstøtte på skolen din. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Kunne jo selvfølgelig ha gjort det, men det er jo en stund til skolen begynner. Også er det ikke alt jeg har på PCen som jeg vil de skal se, for å si det sånn... Og vær så snill, ikke begynn å belær meg. Det finnes nok relativt få skolelaptoper i Norge uten ulovlig innhold. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Så du bruker en maskin til ting du ikke har tillatelse å bruke den til og så har du nerve til å be om hjelp når du ødelegger den? o.O Lenke til kommentar
AK060392 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 har samme problemet jeg, skjedde i går! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Så du bruker en maskin til ting du ikke har tillatelse å bruke den til og så har du nerve til å be om hjelp når du ødelegger den? o.O Jupp. Hvilken skoleelev med skolelaptop har ikke noen piratkopierte musikkfiler, kanskje film eller hva det nå skal være? Og for all del. Jeg kan ikke kontrollere når Windows finner ut at det skal være morsomt å gi meg bluescreen under oppstart. Spør bare om hjelp, så jeg kan få ordna det enklest mulig. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jupp. Hvilken skoleelev med skolelaptop har ikke noen piratkopierte musikkfiler, kanskje film eller hva det nå skal være? Også er det ikke alt jeg har på PCen som jeg vil de skal se, for å si det sånn... Hvorfor skulle det da være så farlig å levere den inn, siden "alle" har det på laptopen sin ? Kjør repair-install Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Alt for å vri og vende på det. P Det er selvfølgelig ikke noe som er et stort problem, men jeg vil helst unngå å løse det kjappest mulig for å få saken ut av verden. Repair install virker litt drastisk, men skal se å det. Off, IT sjefen kommer til å kverke meg. Alt av elektronikk jeg tar i blir ødelagt! =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå