TechFrog Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Etter litt grubling bestemte jeg meg for en oppgradering av mitt Viasat abonnement. Jeg hadde sett for meg boksen med opptak til kr 1495,- men tenkte det holdt med den til kr 1,- uten opptak. Jeg ringte for å bestille, men da var de tom for akkurat den boksen, så jeg gikk likevel for den til kr 1495,- med opptak. Hun visste heller ikke når de fikk den inn igjen. Jeg vet ikke om jeg husker rett, men jeg syns så tydelig hun sa at den var "gått ut av produksjon". Men det kan vel umulig stemme (mulig jeg hørte feil, hun var tross alt svensk ) for de kjører jo fortsatt på med tv-reklame for den boksen til kr 1,-. Ikke noe pes mot Viasat dette her altså, men jeg lurer bare på om det er flere som har fått samme beskjed? Uansett bør folk kanskje være forberedt på å bli tilbydt den til kr 1495,- når de ringer for å få seg Viasat HD. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 du kan jo om du vil sende en epost til forbrukerrådet og be dem sjekke saken. dersom det du sier stemmer så er det klart ulovlig markedsføring. musa Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Det stemmer iallfall at de ikke hadde boksen inne, men det med "ute av produksjon" må taes med en klype salt. Jeg hørte (skjønte) som sagt ikke helt hva hun sa, men de hadde iallfall ikke boksen inne da jeg bestilte (torsdag 24/7). Og hun visste heller ikke helt når de kom til å få den inn. For alt jeg vet kan det ha endret seg allerede nå. Poenget er uansett at folk bør være litt obs hvis de ønsker å slå til på dette tilbudet til kr 1,-. For meg er det ingen krise, jeg hadde likevel tenkt på den til kr 1495,- så det var 50/50 for meg egentlig. Hvis noen gidder kan de jo ringe og høre når de åpner igjen - en liten "liksom-bestilling" Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Spør om å blitt satt over til noen andre eller sjefen hennes, snakk med han/hun om problemet ditt så kan han/hun hjelpe deg bedre enn noen av oss andre kan. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Personlig har jeg ikke noe problem med det der, ellers takk *les lenger oppe* Syns bare det er litt interessant hvis det er flere som får tilbud om den til 1495,- i stedet for den til kr 1,- hvis de ringer. De kjører tunge reklamekampanjer for tiden (OL i HD osv) og der er det boksen til kr 1,- som blir nevnt. Da er det pussig om de har problemer med å levere den og heller gir et "trøstetilbud" som er mye dyrere. Jeg sier trøstetilbud fordi den boksen tidligere kostet kr 2995,- og nå er nedsatt til kr 1495,-. Det skjedde vel for noen uker siden (eller mer?), riktignok. Lenke til kommentar
mahinester Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det stemmer at de har gått tom for den til kr 1. Kjæresten jobber der og sier at de har blitt solgt som hvetebrød de siste ukene, og at det sitter flere kunder der ute som venter på boksen de bestilte for flere uker siden. Men det betyr ikke at de er ut av produksjon, bare ikke på lager, slik at ventingen blir forlenget og de dermed promoterer den 1495 boksen fremfor kr 1 boksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå