AK47 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg prøver å finne en fil så jeg får fjernet DirectX 9.0. Jeg skal i stedet ha DirectX 8.1. Men jeg finner ikke filen jeg må slette, og det går ikke an å installere 8.1 over 9.0. Trenger gode råd :-? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Du må mest bruke en dx fjerner ala dxuninstaller Vet ikke om linken fungerer, om ikke søk på www.guru3d.com eller www.voodoofiles.com Jeg hara ikke prøvd å bruke den på DX9 men det har fungert greit med DX8 Lykke til Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hvis du hadde DX 8.1 før kan du ta system restore Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Hvis du hadde DX 8.1 før kan du ta system restore Det begynner å bli en stund siden jeg installerte DX 9.0. Hva skjer da om jeg tar system restore? Mange andre programmer er installert i mellomtiden. Har prøvd å finne disse avinstalleringsprogrammene, men har ennå ikke funnet noe som duger, og jeg har lett mye allerede. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Det finnes mange slike tråder på forumet. Søk og du vil finne 8) Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 reinstaller er best utvei da dxuninstaller programmene ikke gjøre jobben godt nok. har prøvd flere og jeg endte med og reinstallere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå