Daxt3r Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Also, kan eg bestille et spel fra www.videogamesplus.ca og spele det av på en norsk/europeisk Wii? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Så lenge det står PAL på coveret så kan du spille den på en europeisk Wii. Søskenbarnet mitt bestilte USA versjon av et interessant spill av Mario, og det hadde ikke PAL, og Wii'en gjenkjente derfor ikke spillet og han fikk ikke spilt det i det hele tatt. Kom opp sånn error. Jeg pekte å lo. EDIT - Eksempel på et spillbart spill i ditt tilfelle: Endret 28. juli 2008 av asbjohor Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ein del innlegg som ikkje var relevante for tråden er fjerna. Kan du ikkje bidra konstruktivt til tråden er det unødvendig å poste. Og oppdagar du unødvendige innlegg bør du rapportere desse, ikkje svare på dei i tråden. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Som jeg har forstått det så bruker wii'en samme region system som gamecuben gjorde som hovedsaklig var/er (1)Japan (2) USA & Canada (3) Europa, Australia og New Zealand Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Så lenge det ikke står PAL på coveret så kan du spille den på en europeisk Wii. Oisann. Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Sjønna, men kossen kan eg sjå om det står PAL på coveret? F.eks. http://www.videogamesplus.ca/popup_image.php?pID=13663 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Så lenge det ikke står PAL på coveret så kan du spille den på en europeisk Wii. Søskenbarnet mitt bestilte USA versjon av et interessant spill av Mario, og det hadde ikke PAL, og Wii'en gjenkjente derfor ikke spillet og han fikk ikke spilt det i det hele tatt. Kom opp sånn error. Jeg pekte å lo. EDIT - Eksempel på et spillbart spill i ditt tilfelle: Du seie at det ikkje skal stå PAL på spele, mens spele på bilde står det PAL. Og kompisen din kunnikje spele sitt spel av forde det IKKJE sto PAL..??? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 det skal stå pal, han skrev feil=Þ det MÅ stå pal.. tenk heller på det som at du kan spile alt kjøpt i europa, men ikke japan/usa Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Er da ikke vits i å komme med sarkasme. Det var bare en skrivefeil Ja det må stå PAL på den. En stygg mistanke: Innlegget er endret av ttt: 26/07-2008 : 18:13 Endret 28. juli 2008 av asbjohor Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 jeg var da ikke sarkastisk=O? eller refererer du ikke til meg:P? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 jeg var da ikke sarkastisk=O? eller refererer du ikke til meg:P? Nei refererte ikke til deg Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Sjønna, men kossen kan eg sjå om det står PAL på coveret? F.eks. http://www.videogamesplus.ca/popup_image.php?pID=13663 Det er ikke alltid så lett å se nei. Det letteste er å sjekke hvor sjappa du bestiller fra ligger. VGP, som du linker til, ligger i Canada, så derfra vil du ikke få PAL-spill. Bruk UK butikker som Play.com eller Amazon.co.uk, ellers finnes det jo butikker som DVDCrave.com som ligger i Australia. Har bestilt mange Wii-spill derfra selv. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Eller send dem en mail og spør om de har PAL spill tilgjengelige. Mest sannsynelig har de ikke det, men om du absolutt skal bestille fra den siden, burde du nok det. Også legg merke til at selv om det står PAL på bilde av spillet, er det ikke sikkert de selger PAL spill. Bilde kan de lett ha tatt fra en annen side. Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Har sendt og dei sa som forventa et dei selge bare NTCS spel ja Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ikke noen stor overaskelse der nei Synd det, men frakt fra Kanada hadde vært dyrt uansett. Bestiller heller fra play.com eller noe Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Leste en plass at man kan få NTSC-spill til åfunke i en PAL-konsoll. Det de gjorde var å sette i et spill og rett etter at det starta så tok de raskt ut CDen og satte i NTSC-spillet, eller noe i den duren. Husker ikke helt hvordan det var og om det funker, men finner sikkert mer informasjon om du googler litt Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 det er ntsc-j til ntsc-u/ntsc-u til ntsc-j, og funker bare på eldre updater...=\ Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hmm, det jeg leste var NTSC-spill på PAL-konsoll, det er jeg helt sikker på, men som sagt, ikke sikkert det egentlig funker Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 å~ vel da funker det på alle regioner da=Þ (hvis det i det hele tatt gjør det) Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Yah! Noen som har mulighet til å teste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå