Porty Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Har akkurat formatert min Acer TravelMate 4152, og har ingen drivere. Noen som vet hvilken driver jeg skal laste ned slik at jeg kan koble til internett med kabel? Er koblet til trådløst, men vil ha mer stabil tilkobling.. Endret 27. juli 2008 av Porty Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Endre tittel til "Driver for nettverkskort (kabel) - Acer Travelmate (Er for lat til å google)" Så kan du laste ned drivere fra acer.com og installere dem. Det forutsetter selvfølgelig at du har windows xp sp2 installert. Hvis disse driverene virker så kan du legge til "[løst]" foran på tittelen. Når du har gjort det så kan du prøve å google etter "acer travelmate 4152 driver" og se hvor enkelt det er å finne ting ved hjelp av google. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) hvis du er for late til og google selv, men tar deg tid til å lage ett innlegg da synest jeg du kan bare ha det så godt. du har ingenting å gjøre her på dette forumet med sånn ett spørsmal. beklager hvis jeg er litt stramme i tone. Endret 26. juli 2008 av p@ge Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Du har fått download-siden, hvis du ikke skjønner hva du skal laste ned, så si heller det. Det du skal laste ned er ethernet-drivere. Altså: LAN: Broadcom 440x 10/100 Fast Ethernet NIC v4.28.0.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå