maddox91 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Etter mye sjekking rundt omkring for å oppdatere meg litt i denne jungelen av pc deler, har jeg nå kommet fram til en handlevogn. Jeg tror jeg kjøper alle delene, bortsett fra skjermen hos NetShop.no, siden jeg bor rett i nærheten av sandefjord. De to tingene jeg vil vite er: - Passer disse komponentene sammen bra, og om det er 16x crossfire på hovedkortet. - Vil jeg få plass til alt dette og evt ett skjermkort til i kabinettet jeg har valgt? Handlevogna: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=78516 Også hvis noen vet om et sted i nærheten av Tønsberg og omegn som bygger PC'er til en fornuftig pris, vil jeg gjerne vite om det På forhånd takk for hjelpen jeg kanskje får Endret 26. juli 2008 av maddox91 Lenke til kommentar
meeg Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ja, alt passer sammen og får plass i kabinettet du har valgt. Netshop kan sette sammen delene for deg, du henter da en ferdig sammenskrudd maskin i Sandefjord. (uten OS, og derfor ikke testet) Lenke til kommentar
maddox91 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Ok takk for hurtig svar! Men vet du hvor mye det koster å få satt den sammen? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg vil tippe 500-700 kr. En telefon til Netshop på mandag får du eksakt pris. Lenke til kommentar
pundo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Sleng på en 100-lapp til og du får en E8500? Ikke så fryktelig stor ytelsesøkning da men.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Du vil vel gjerne ha en DVD-brenner og ikke bare en DVD-leser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå