Wolfman83 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Har denne: lian-li Er 2 stk 12cm store vifter i dinne, 1 i front framfor harddiskene og 1 i nedre bakkant. Begge disse viftene blåser luft inn i kabinettet, og jeg lurer på om noen vet om det blir noe bedre med å eventuelt snu den bakerste vifta til å blåse varm luft ut av kabinettet, eller om dette gjør ting værre? Andre tips? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Er jo ikke værre enn å teste da. Vil tro at det er den beste måten å få god airflow. Må nevnes at jeg ikke har sett noen sånne rød og blå airflow bilder fra lian li, kan hende det er en eller annen lur teori inne i bildet for kjøle. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Snu vifta i bakkant så den trekker luft ut av kabinettet. PSU'n din og muligens også skjermkortet blåser luft ut bakover. Står PC'n på gulvet inn mot veggen blir dermed varm luft bak pc'n blåst inn igjen slik du har det idag. Funker ikke det, så må vi finne på noe annet, men jeg antar det vil hjelpe ganske bra. Gratis er det også Denne tråden har veldig lik problematikk og har noen bilder som viser litt hva som kan være smart. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=984888 Endret 26. juli 2008 av Mozze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå