Gå til innhold

HASTER! Feil vedie på HDD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svaret. Men hvordan oppgraderer jeg BIOS når jeg ikke har installert operativsys med internett? Skal jeg bare la setup installere XP for så å oppgradere BIOS etterpå?

Synes det er helt jævlig at BIOS på et nytt ASUS A7V333-X hovedkort ikke skal takle en 80GB HDD :grumpy:

Lenke til kommentar

oppdatere BIOS hjalp ikke med meg (eller noen av kompisene mine heller), men derimot kan du laste ned et program som tvinger harddisken til å vise korrekt størrelse... Brukte selv dette forrige uke, og jeg fikset 3 IBM harddisker for ei stund siden. (IBM Diskmanager)

Lenke til kommentar

Det kortet sin bios klarer greit 80Gb hardisker. Kjørte Asus A7v333 til for ca 5 dager siden, og det er da hakket eldre en Asus A7v333-x. Er rimelig sikker på at jeg ikke trengte å oppdatere noe bios. Men det er alikavell en god ide å gjøre, og med mitt kort fulgte det i alle fal med en hendig software. Det var et program som oppdaterte BIOS fra windows. Programmet skal ligge på cd en du fikk fra ASUS. Innstaler det, og bruk det til å oppdatere BIOD en din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...