johan1 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 når jeg skal på internett på min psp så kommer jeg ikke, dette kommer opp: a connection error has occured. the attempt to obtain the ip address timed out. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 når jeg skal på internett på min psp så kommer jeg ikke, dette kommer opp: a connection error has occured. the attempt to obtain the ip address timed out. hva skal jeg gjøre? det betyr at den bruker for lang tid til og finne ip-addressen. har jeg ikke en ip-adresse da? hvordan får jeg en ip-addresse? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Mest sannsynlig at du ikke greier å koble opp riktig mot det trådløse nettet ditt. Gå gjennom instillingene og forsikre deg om at du har gjort alt riktig. Påse også at router ikke filtrere mac adresser. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Mest sannsynlig at du ikke greier å koble opp riktig mot det trådløse nettet ditt.Gå gjennom instillingene og forsikre deg om at du har gjort alt riktig. Påse også at router ikke filtrere mac adresser. det skal være trådløst Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Som sagt, sjekk at alle innstillinger er riktige så du kan koble deg opp mot det trådløse nettet ditt , også viktig at du briker riktig sikkerhetsnøkkel og nettverksnavn (SSID) : 1. Turn on your PSP. 2. Enable wifi by flipping the WLAN switch to the on position. 3. Select network setup from main menu, select network settings(press X). 4. Select infrastructure mode. 5. Create a new connection. 6. Enter a name for the new connection. 7. Select scan to look for your WiFi network. 8. Select your wifi networks SSID. 9. Enter your security settings(if applicable). 10. Select "easy" in configure network settings to obtain ip address. 11. Confirm the settings. 12. Test the connection. 13. Go back to the main menu, select the broswer & enter a web address (www.youtube.com etc.). 14. Your PSP's internet is ready to be surfed out wirelessly. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Som sagt, sjekk at alle innstillinger er riktige så du kan koble deg opp mot det trådløse nettet ditt , også viktig at du briker riktig sikkerhetsnøkkel og nettverksnavn (SSID) : 1. Turn on your PSP. 2. Enable wifi by flipping the WLAN switch to the on position. 3. Select network setup from main menu, select network settings(press X). 4. Select infrastructure mode. 5. Create a new connection. 6. Enter a name for the new connection. 7. Select scan to look for your WiFi network. 8. Select your wifi networks SSID. 9. Enter your security settings(if applicable). 10. Select "easy" in configure network settings to obtain ip address. 11. Confirm the settings. 12. Test the connection. 13. Go back to the main menu, select the broswer & enter a web address (www.youtube.com etc.). 14. Your PSP's internet is ready to be surfed out wirelessly. det funker ikke Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Sjekk at wifi knappen på psp står på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå