Baba2 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Hei! Jeg lurer på om det er for mulig, for to personer på samme konsoll(en som har Xbox Live Gold og en som har Xbox Live Silver) å spille sammen online? Eller må begge to ha Xbox Live Gold? Jeg har f.eks. prøvd å joine en COD 4 kamp med Xbox Live Gold kontoen, også så sende game invite til Silver kontoen. Men allikevel så kan vi ikke spille sammen. Så da antar jeg at begge to må ha Gold da? Endret 26. juli 2008 av Baba2 Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Dersom du skal bruke ulike gamertags må begge ha gold kontoer. På noen spill, blant annet Halo 3 er det mulig spille flere personer som gjester på én gold-bruker, når man spiller online. Vet ikke hvordan det fungerer på andre spill. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Hei! Takk for svar. Fikk til guest invite i Halo 3. Dumt at COD 4 ikke støtter guest invite. Army of Two var litt kult, to mot to online. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Link Multi-platform spill der man kan spille med PC-spillere i multiplayer er visst gratis å spille. Samme sier de om Halo 3's social-playlist, men det har jeg ikke testet enda. Det er altså gratis å spille noen spill på Xbox Live. Trenger ikke Gold. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Kult! Takk Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå