carl-kr. Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 hei! min logitech harmony one vil ikke stille til 3component når jeg skal spille 360? stiller til scart 2 uansett faen! hva kan jeg gjøre? har holdt på med dette i 2dager nå å det irriterer vettet av meg! Lenke til kommentar
Largie Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 På min tv hadde databasen til Logitech feil. Dvs Component2 var lik HDMI1 osv... Anbefaler å prøve andre innganger eller programmere fra orginal fjernkontrollen. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 På min tv hadde databasen til Logitech feil. Dvs Component2 var lik HDMI1 osv... Anbefaler å prøve andre innganger eller programmere fra orginal fjernkontrollen. okey, nå kjørte jeg på scart2 og da ble det scart 2. når jeg da trykker på komponent-tv-input3c så funker det jo,men det skal jo være automatikk i det... Lenke til kommentar
Largie Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det er automatikk i det, sjekk i wizarden din om du har valgt samme inngang/knapp på aktiviteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå