Toonnes Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Klarer ikke søke i noen søkemotorer. klarer å åpne nettsiden til for eksempel google. men når jeg har trykt søk står den bare der å lurer. skjer ingenting. mistenker spyware, eller noe annet drit. noen her som kan hjelpe meg? Edit: fikk faktisk ti et søk i kvasir x) men det tok laaaaang tid google står bare evig Endret 26. juli 2008 av Toonnes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 last ned lavasoft ad-aware 2008 det er gratis og kan søke opp spionprogrammer og lignende. Hvordan er det og laste opp andre nettsider er de like trege? Prøv og last ned crap cleaner og la den fjerne alle unødvenige filer, og kjør en register scan og fjern problemene den finner. crap cleaner lykke til Lenke til kommentar
Toonnes Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 last ned lavasoft ad-aware 2008 det er gratis og kan søke opp spionprogrammer og lignende. Hvordan er det og laste opp andre nettsider er de like trege? Prøv og last ned crap cleaner og la den fjerne alle unødvenige filer, og kjør en register scan og fjern problemene den finner. crap cleaner lykke til Bare søkemotorer som ikke fungerer. alt annet er like raskt som før. Ad-aware har jeg kjørt, fandt mye, men ingenting som hjalp. har også kjørt avast, fandt mye der også... Skulle ønske det var noen andre med samme problem som kunne hjulpet meg Har googlet(på en annen maskin) men finner ikke noe anngående problemet Livet er liksom ikke det samme uten google Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 hm er det toolbar du bruker eller er det google sin nettside du søker via? For jeg bruker kun google sin nettside og firefox og det går like raskt som alltid. Du kan jo prøve og re innstalere nettleseren din og bytte til den nyeste versjonen som fins. Lenke til kommentar
Toonnes Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 hm er det toolbar du bruker eller er det google sin nettside du søker via?For jeg bruker kun google sin nettside og firefox og det går like raskt som alltid. Du kan jo prøve og re innstalere nettleseren din og bytte til den nyeste versjonen som fins. Prøvde det, men nei. Kanskje dette hjelper. når jeg søker på google i IE skjer det heller ingenting, men det kommer en pop-up om at pcen er infisert, og at jeg skal laste ned regster scan og annet reklame drit. tydelig det er spyware? Når jeg trykker søk i google uten noe i søke-linja gjennomfører google søket og sia bli refreshed. if you see what i mean Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 ja skjønner at det kan være et problem ja. Men vis du kjører ad-aware scanner og kjører crap cleaner for og rense registeret og selve pc-en så kan det hende det hjelper deg. Har du antivirus og brannmur innstalert i pc-en? Lenke til kommentar
Toonnes Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 ja skjønner at det kan være et problem ja. Men vis du kjører ad-aware scanner og kjører crap cleaner for og rense registeret og selve pc-en så kan det hende det hjelper deg. Har du antivirus og brannmur innstalert i pc-en? Tusen takk, du har fikset det for meg. satan jeg er glad nå tror det var registry cleaner som gjorde susen. kan ikke få takket deg nok <3 >P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tusen takk, du har fikset det for meg. satan jeg er glad nå tror det var registry cleaner som gjorde susen. kan ikke få takket deg nok <3 >P Hei bare hyggelig og kunne hjelpe deg. vis du ikke har antivirus og brannmur innstalert på pc-en vil jeg anbefale deg og skaffe dette så du kanskje slipper unna sånne problemer i fremtiden. Kan også være smart og kjøre crap cleaner og ad-aware scanner 1 gang i uken for og gjøre pc-en litt raskere og fjerne problemer. Lykke til videre og håper pc-en fungerer bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå