OlafG Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Har endret tittelen og tatt bort et bilde, ønsker kritikk på det. Litt lenge siden, men det får gå. Ønsker litt feedback. Hadde ikke fotopass, så sto derfor blant publikum med en 80-200 f/2.8, måtte kjøre 1600 i ISO for å få akseptable lukkertider. Endret 25. august 2008 av OlafG Lenke til kommentar
Carny Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Mye bra her! Synd lyset ble litt slappt. Ellers har du vært flink til å knipse de rette øyeblikkene. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Gassmaskebildet synes jeg var strålende. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Retningslinjene for BK er oppdatert.. "# Du skal helst ikke legge ut mer enn ett bilde av gangen. Vår erfaring er at hvis du legger ut mange bilder på en gang blir det for mye å ta stilling til og man hopper lett over tråden. # Du kan legge ut to eller tre bilder på en gang når det er en viss sammenheng mellom dem. For bildeserier er det egne regler." Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Det stemmer Juliess. Konsertbilder som disse er vel strengt tatt en bildeserie og burde merkes som sådann. Tom Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 25. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Ikke ment som bump, men jeg rettet litt på innlegget, for å få det til å følge regler. Håper på kritikk! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Det stemmer Juliess. Konsertbilder som disse er vel strengt tatt en bildeserie og burde merkes som sådann. Tom Jeg er også enig med Juliess, men er ikke helt sikker på om du mener at serien er ok siden de hører sammen. Jeg regner dog med at også du synes det er altfor mange til at unntaket om serier er gjeldende her. Bidragsytere må kunne være i stand til å foreta et utvalg av de beste bildene, og ikke legge ut hele hurven fordi man er usikker. Å foreta et valg er også en av disiplinene som er viktige å lære seg. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 flott serie, kommenterer ikke lyset som ble gjort lengre opp her, iom at jeg regner med at du hadde null styring på de. Du får virkelig frem energien, og liker veldig godt de 2 siste bildene. Lenke til kommentar
mryia Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Fin serie. Det var noen spenstige øyeblikk i serien din. Vet ikke om du er klar over det, men på de fleste konserter/festivaler får fotografene jobbe fritt mellom scene og barikader på de tre første låtene. Da er det også vanlig at lysteknikeren har på mye mer lys, spesielt mer frontlys for å hjelpe fotografene. Med andre ord, go crazy på de tre første, da har du best lys. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Hadde ikke fotopass, så fikk ikke kommet foran barrikaden. Dessuten var scenen for høy til at det hadde blitt noe særlig. Fikk med kamera inn for det, men måtte stå ute i publikum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå