Itw Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Heisann Har veldig lyst på en av disse sekkene, så jeg får med meg både kamra og laptop når jeg er ute og reiser, så slipper jeg to sekker med på fly osv. Problemet er at jeg har ingen butikker med Crumpler her jeg bor, så får ikke sett sekken, før jeg evnt kjøper den. Pyjama Pride L For Laptops up to 35x28x4 cm Match Maker M For Laptops up to 35x23x4cm Saken er at jeg må vite om pc'n min passer i en av disse? Har en Acer Aspire 5920G som skal passe i sekken. Har sett på målene på Crumpler sine sieder, og det burde gå, men er ikke helt sikker, litt surt og bestille feil. Pc'ns mål: Dimensjoner: 36.4 ) x 27 x 3.08-4.37 cm Allerbeste hadde jo vært om noen hadde en slik pc og testet med, men om ikke så trenger jeg vell egentlig bare vite om lommen utvider seg noe utover målene til Crumpler? Mangler noen cm her og der så. Aller helst så ønsker jeg jo match maker, men må jeg opp en zize til pyjama så må det gå. Kunne gjerne tenkt meg noen bilder av de som også viser størelsen, av sekken i virkeligheta:) Lenke til kommentar
CC-Lemon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Har en Pyjama Pride L liggende hvis det ikke er for sent. Passer bra med min HP "15.2 laptop, og broderen har lånt den til sin Aspire uten problem... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg kjører Pyjama Pride L og vil si at det er god plass i laptop-lommen. Om det er plass til laptopen din kan jeg desverre ikke finne ut nå, men en MacBook 13,3" har god plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå