Trollfjes Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg ringte netshop på telefon nå nettopp for 5 min siden, og dama i telefonen svarer: Våre åpningstider er fra 08:00 - 17:00 bla bla osv. Til de kommer til i Oslo: 10:00 til 15:00 på Lørdager, så vidt jeg ser er klokka 14:46 og når jeg ringte var den 14:34 første gang. Dette er dårlig support linje. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Det står på sidene at Netshops hentelager i Oslo ikke er åpent på lørdager i Juli. Det står også at det er åpent til kl. 14. I tillegg er ikke hentelageret nevnt som alternativ for kundeservice på telefon. Så hva er dårlig her? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg tror jeg vet svaret på det! Trådstarters evne til å sjekke netshop.no sine infosider samt være sikker i sin sak før han lager klagepost om netshop. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Ehm ringte kundeservice.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Når en kundeservicetelefon sier "vi har åpent mellom x og y", og y ikke er passert ennå, så er det dårlig. Det koster LITE å oppdatere med "vi har sommeråpningstider og stenger derfor kl y". Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Når en kundeservicetelefon sier "vi har åpent mellom x og y", og y ikke er passert ennå, så er det dårlig. Det koster LITE å oppdatere med "vi har sommeråpningstider og stenger derfor kl y". Akuratt det jeg mente, Kan ikke si på Lørdager fra 10:00-15:00 og forvente god tilbakemelding når man ringer klokka 14:30. Uansett hva som står på nettsidene dems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå