Joachim_F Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hvis du mangler noe å gjøre denne helgen bør du teste dette vanvittige eventyrspillet. Les mer Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Genialt spill, men savner litt hjelp... Det de snakker om gir jo veldig mange ledetråder på hva du skal gjøre, men alikevell synes jeg det er vanskelig Spillet anbefales til alle som kan Engelsk Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Kullsvart humor ? I'm in !<3 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Sitter fast i begynnelsen 0.o.... Klarer ikke å lage tv-antenna. Jeg har lim, fyrstikk, saks, kleshenger og Sam's head. Finner ikke noe annet som kan brukes. Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Noen som kan gi direkte link til nedlasting, jeg får av en eller annen grunn ikke opp nedlastingssiden deres. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Sitter fast i begynnelsen 0.o.... Klarer ikke å lage tv-antenna. Jeg har lim, fyrstikk, saks, kleshenger og Sam's head. Finner ikke noe annet som kan brukes. Få Dan til å skru av lyset på badet, og klipp ledningen. Resten er plankekjøring Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Noen som kan gi direkte link til nedlasting, jeg får av en eller annen grunn ikke opp nedlastingssiden deres. http://www.zombie-cow.com/wp-content/plugi...wnload.php?id=1 ? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Lastes ned nå, testes når jeg får tid! Ikke nødvendigvis i helgen.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ooooh! Dette høres definitivt ut som noe for meg. Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Noen som kan gi direkte link til nedlasting, jeg får av en eller annen grunn ikke opp nedlastingssiden deres. http://www.zombie-cow.com/wp-content/plugi...wnload.php?id=1 ? Er den siden som ikke fungerer som sagt :/ Edit: Og ja, prøvd med annen pc/browser. Endret 26. juli 2008 av lain Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Er den siden som ikke fungerer som sagt :/ Den nedlastingen fungerer her. edit: Send meg msn-addressa di på pm så skal jeg sende deg installasjonsfila over msn. Endret 26. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Wow! Konge bra at dere tar intiativet til å skrive om slike spill laget med en ferdigbygd motor og byggere. Selv hadde jeg dilla på en RPG serie som het "The Way" som hadde 6 episoder med over 24timer spilling tilsammen. Dette spillet var laget i RPG maker 2003, og regnes som det aller beste som det er mulig å lage med en RPG bygger.. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Huff, jeg er ikke spesiellt god til slike spill. Sitter fast igjen. Hvordan får jeg nøkkelen og hatten til mannen i baren? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Huff, jeg er ikke spesiellt god til slike spill. Sitter fast igjen. Hvordan får jeg nøkkelen og hatten til mannen i baren? go england! for min egen del så har jeg trøbbel med hva pokker det er jeg skal sprenge med hjemmebrenten. eller en hvilken som helst annen løsning for å kommer over tomatsuppa/lavaen Endret 26. juli 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Festlig spill. Ikke var det frustrerende, og lengden var akkurat passe for en kveld. Herlich. Two thumbs up :thumbup: hobgoblin: Gå og spør en fisk om en planke. Ta med brekkjern. Lenke til kommentar
Wartorn Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Kan også sies at dette spillet fungerer utmerket med wine 1.1.2 i linux. Skal ikke si for sikkert at det funker med eldre versjoner, men verdt et forsøk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Kan noen hjelp meg? Jeg har kommet til heisdimensjonen, Amerikadimensjonen og dimensjonen der jorda er sprengt. Hva nå? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Stuck på den aller, aller andre jeg. Hehe, what to do? Endret 27. juli 2008 av OMartin Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) har (på engelsk gidder ikke og skrive alt en gang til) ligther, scissor, sticky zombie hand, bible, rock, 10penny, paper with the loo cakes. I have opened the elevator, but havent fixed the switch so cant use it. I have opened england america, the zombie plaze and the void. doesnt have any of the yin jang pices. hva skal jeg gjøre? plz takker for alle svara hvordan fikse heisa, hvis jeg må gjøre noe for og få det til så hva? EDIT: fant det ut bruke steinen på panelet i heisen Endret 27. juli 2008 av Gernia Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 hmm.... det er en kald fyr i is rommet som jeg skal varme opp, hvordan? Må kutte den lampeposten, hva trenger jeg for og få den yen biten. neste move. takker for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg