Gå til innhold

The Dark Knight - spoilerdiskusjon

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det blir litt for pent spør du meg. Blir som en sirkel,

film 1: Hun hater kriminalitet,prøver å stoppe det-

film 2:Hun blri drept av en kriminell

film 3:Hun BLIR kriminell!

Nje,trukke det

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lett og lett fru (kristencamp)blom. Kommer jo fri ut av BB(blir tatt i den også,men kommer seg ut igjen)

I TDK er han understafed og outgunned. Pluss at et stykk Batman Knuser bilen hans,lite mannen kan gjøre da.

Lenke til kommentar

Hva med at han ikke gjør sånne teite ting? Hva med at han får Batman på en skummelplass and suddently, raaaaaa, han kommer og skremmer han med hesten sin. Lager syke og forstyrende bilder?

Da kunne vi droppt r-13(eller hva det heter) og vist litt mer av Jokerens brutalitet.

Men for all del, en av de beste filmene jeg har sett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Batpod`n ble jo brukt i Batman Returns(den beste batman-filmen i mine øyne)

også da. Også da fra bilen(samt det samme i tegneserien) så ble ikke overasket av deg jeg nei.

Lenke til kommentar
Hva med at han ikke gjør sånne teite ting? Hva med at han får Batman på en skummelplass and suddently, raaaaaa, han kommer og skremmer han med hesten sin. Lager syke og forstyrende bilder?

Da kunne vi droppt r-13(eller hva det heter) og vist litt mer av Jokerens brutalitet.

PG-13 mener du? I think not, tenk på alle de ørten millionene filmen hadde mistet. Og jeg tviler på at Scarecrow hadde beholdt hesten sin i over et år. Men ey, var litt skuffet over cameo'en til fyren. Han bare kom og ble tatt, hadde håpet på noe mer.

Lenke til kommentar

Desto mer tid de skulle vie til Scarecrow, desto mindre ville det ha blitt til Joker og Dent, så nei takk. Jeg håper inderlig på ett eller annet Director's Cut når Blu-ray er ute, kanskje dem har lagt til et par ekstra Scarecrow scener der også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...