Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jennifer Connelly, takk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ikkje noko Murdoc-opplegg med Rachel her takk. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er det bare jeg som synes dette høres ut som en god ide? Med tanke på at vi ikke fikk noe hint til hvem den neste skurken er, så passer dette ganske godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det blir litt for pent spør du meg. Blir som en sirkel, film 1: Hun hater kriminalitet,prøver å stoppe det- film 2:Hun blri drept av en kriminell film 3:Hun BLIR kriminell! Nje,trukke det Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ikke særlig verre en Dents transformasjon. Og transformasjonen vil mer bli fra altruist til egoist. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Transformasjonen er grei nok, men å stå opp frå dei døde er eg ikkje med på. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Transformasjonen er grei nok, men å stå opp frå dei døde er eg ikkje med på. *Kremt* Det er jo uhørt at Catwoman står opp fra det døde. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Gyllenhaal gjorde en dårlig figur i TDK, gjør det langt bedre i filmer som er lagt på en litt mer realistisk linje. Dessuten finnes det minst to filmer med Catwomen fra før, jeg mener dette holder. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Å toppe Michelle Pfeiffers rolle som Catwoman blir ikke lett. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Artikkelen overtalte meg til tro at dette kan gå greit, men Nolan og Co. skal jobbe hardt til å gjøre det troverdig. Men hadde vært temmelig skuffende uansett, Batman-universet har så mange villains som er mye mer spennende enn Catwoman. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 De har vel ikke begynt å skrive manus til 3'ern engang, så det vil komme spekulasjoner om alle skuespillere til alle slags typer rolle. Personlig er ikke Catwoman øverst på min liste, og ihvertfall ikke spilt av Maggie. Den dama er død og begravet etter hendelsene i TDK. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 I og med at Maggie ble sprengt til helvette i TDK, så er det ingen mulighet for at hun kan være Catwoman og godt er det. Jennifer Connelly, takk. Den der likte jeg faktisk, synes hun er fantastisk nydelig dame. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg håper ikke The Riddler blir emd. Passer ikke inn i det nye Batman universet. Foresten, hvorfor i helvette blir Scarecrow så lett tatt? Han burde være med mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Lett og lett fru (kristencamp)blom. Kommer jo fri ut av BB(blir tatt i den også,men kommer seg ut igjen) I TDK er han understafed og outgunned. Pluss at et stykk Batman Knuser bilen hans,lite mannen kan gjøre da. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hva med at han ikke gjør sånne teite ting? Hva med at han får Batman på en skummelplass and suddently, raaaaaa, han kommer og skremmer han med hesten sin. Lager syke og forstyrende bilder? Da kunne vi droppt r-13(eller hva det heter) og vist litt mer av Jokerens brutalitet. Men for all del, en av de beste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg var overrasket over hvordan Batpod ble implementert i filmen, ante meg aldri at den var en del av bilen hans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Batpod`n ble jo brukt i Batman Returns(den beste batman-filmen i mine øyne) også da. Også da fra bilen(samt det samme i tegneserien) så ble ikke overasket av deg jeg nei. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hva med at han ikke gjør sånne teite ting? Hva med at han får Batman på en skummelplass and suddently, raaaaaa, han kommer og skremmer han med hesten sin. Lager syke og forstyrende bilder?Da kunne vi droppt r-13(eller hva det heter) og vist litt mer av Jokerens brutalitet. PG-13 mener du? I think not, tenk på alle de ørten millionene filmen hadde mistet. Og jeg tviler på at Scarecrow hadde beholdt hesten sin i over et år. Men ey, var litt skuffet over cameo'en til fyren. Han bare kom og ble tatt, hadde håpet på noe mer. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Desto mer tid de skulle vie til Scarecrow, desto mindre ville det ha blitt til Joker og Dent, så nei takk. Jeg håper inderlig på ett eller annet Director's Cut når Blu-ray er ute, kanskje dem har lagt til et par ekstra Scarecrow scener der også. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Selvsagt, men mye vil ha mer vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå