Lolliken Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hei. Lurer på om dere kan gi meg noen tips til hvilke høytalere jeg kan kjøpe til en prisklasse rundt 5000 - 6000 kr. Vil at de skal fungere til vanlig tv og htpc, hvordan gjør jeg dette? Krav er at det er surround, forsterker(?) og sub. Håper jeg har vært noelunde klar i hva jeg mener. På forhånd takk for hjelp Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det eneste jeg tør å anbefale til den prisen er vel denne pakken fra Eltek. offtopic: Kanskje på tide å endre signaturen sin, var jo maktdemonstrasjon i Molde, men kanskje ikke helt det du mener... Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Takker for svar. Virket interresant den pakken. Men hvordan kan jeg koble den til mediacenteret? Har absolutt nada peiling på stereoanlegg. PS! 8-0 tapet var en rein maktdemostarsjon over hvor mye ett lag greier å drite seg ut. Så signaturen består Og gullet skal hjem om ca. 40 år hehe. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hvis du har digital utgang på mediacenteret så kan du bruke en coax kabel inn i forsterkeren. Da får du lyd på anlegget fra maskinen. Jeg ville nok ikke kjørt bildet gjennom den, tror det blir bedre om du kjører det rett i tven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå