Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Firmabil til 500 000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med Mercedes E-klasse? De er det brukelig plass i, og er knallgode å kjøre!

Får de også til fint under 500.000.

Brukt ja....

Men er bare tull at A6 og A4 er nesten like store Har Audi a6 stv 2006 mod, og den er betydlig større enn a4 2009 mod. Både utvendig og innvendig. Kan ikke sammenligne de 2 bilene en gang.

Lenke til kommentar

Jeg snakket med Mercedes-selgeren på fredag og han sa det var mulig a få en E200CDI med manuelt gir med nominell pris under 500000. Manuelt gir er helt uaktuelt for meg. Litt komfort skal man jo ha. ;)

Når det gjelder de andre forslagene om Passat og Skoda, så er jo de også i ”hvermannsklassen” og spørsmålet mitt var om jeg skulle gå for en fullspekket slik bil eller velge et ribbet statussymbol. Det viker som om de fleste som har svart her synes jeg burde gå for førstnevnte.

Jeg har snakket med flere som har den nye Mondeoen inklusive en drosjeeier, og de virker svært fornøyde med bilene sine. Har vært lite eller ingen feil med dem selv om det ikke betyr så mye for meg når jeg skal ha den som firmabil. Jeg synes bilen er morsom å kjøre og jeg synes også at den er stiligere enn for eksempel Passaten både ut- og innvending, men det er jo en smakssak. Bare jeg får bestemt for hvilken farge og om jeg skal velge Ghia X eller Titanium X, :hmm: så blir det nok en Mondeo på meg.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...