Hillvill Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Med en bra PC, så vil vista fungere like bra. Å min (du sa din er ganske lik), vil vista kjøre utmerket Her ser du karakterene til komponentene, der det er CPU som trekker ned karakteren (totalkarakter viser den dårligste) Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Med en bra PC, så vil vista fungere like bra. Å min (du sa din er ganske lik), vil vista kjøre utmerket Her ser du karakterene til komponentene, der det er CPU som trekker ned karakteren (totalkarakter viser den dårligste) Takker for tipset, vi har vel egentlig helt klin like PC-er, det eneste som skiller seg ut er dvd-brenner, tastatur, mus og et par ekstre vifter hos deg Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Ok ;D Bare det som var rart hos meg. Når jeg fikk kabinettet, så jeg topplokket hadde vært opnet og lokket igjen. For der lå det tre ekstra vifter Likens som allerede sto i PCen, 120 mm altså. Så nå har jeg tre vifter for mye Bruker de to tricool viftene som ekstra vifter. Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Nå fungerer den bra! Kjører Crysis på 1024x768, very high og ingen aa. Ligger på rundt 30 fps. Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Prøvde med litt mer aa, og det ble ikke noe særlig forskjell. Det er nok på grunn av så lav oppløsning at det går så fint Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 De karakterene du viser, hva er høyeste man kan oppnå? 6? Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 De karakterene du viser, hva er høyeste man kan oppnå? 6? Mener det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå