Gå til innhold

Nytt minne - 4gb

Francesca_

Anbefalte innlegg

Hei, kjører 2gb og Windows Vista og synes maskinen til tider bruker MYE minne. Tenkte derfor at jeg skulle oppgradere. Minnet jeg har i dag er DDR PC2-5200, så tenkte derfor at jeg allikegodt kan putte helt nye brikker som er litt raskere og bedre. Hovedkortet mitt er sokkel 945P-S3. Er så mange produsenter at jeg ikke har anelse om hva som er bra og ikke. Er for eksempel OCZ Gold XTC 4096 MB DDR2 PC6400 greie? Eller kan jeg bare gå for Kingston eller Geil Value? Har ingen planer om å overklokke...

Selvom det ikke er helt riktig forum, trenger også en ny disk 500gb...noen tips her?

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

jeg har selv OCZ Gold XTC 4096 MB DDR2 PC6400 og er veldig fornøyd med dem. har prøvd og overklokke dem også bare for morro skyld og det gikk veldig bra. Bruker selv Windows vista 64 bit så jeg får utnyttet all rammen fult ut.

Så har 5 gb med ram i pc-en nå, skjermkortet har 1 gb. De er veldig stabile og aldri hatt noen som helst problemer med de ram brikkene og jeg tror de også har livstids garanti selv om du stiller volt og sånt på dem.

Jeg bare tok en sjangse og tippet det var er en sata disk du var ute etter valgte basert på pris, hurtigbuffer minne og rpm.

Pris: 495

hurtigbuffer: 16mb

rpm: 7200 den har også Noise Guard som høres veldig bra ut for meg.

Samsung Spinpoint T166 500GB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...