Vertical^ Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hei! Jeg skal snart kjøpe meg gamer PC, og da tenkte jeg og kjøpe meg Vista fremfor XP. Men jeg er litt usikker allikvel siden det er så mange her på forumet som har problemer med Vista. Men til saken: -Så litt på "Windows Vista Ultimate 64 bit" her for litt siden og lurer på om dete er en god versjon til gaming? Og om jeg burde kjøpe Vista Ultimate 64 bit med Norsk eller Engelsk språk? -Eller kommer det flere og enda bedre Vista versjoner snart? -Den Vista versjonen jeg kjøper skal ihvertfall være 64 bit. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Velger du Ultimate, er det ett fett om du velger Norsk, eller Engelsk. Med Ultimate, kan du laste ned språkpakker. Så kan du selv velge hvilke språk opperativsystemet skal være på. Skal du ha Vista, så er klart 64-bit versjonen veien å gå. Det at personer har problemer med Vista, kan være intet mindre enn en slags Placeboeffekt. http://www.win-xp.no/News/article/sid=2012.html Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 For gaming holder det nok med Vista Home Premium x64. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hvis du bare skal spille, holder det med Home Premium x64, hvis du skal jobbe litt mer med den eller lignende, er det Ultimate. Du kan laste ned språkpakker med Ultimate Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) ingen forskjeld inne i selve spillet.. det er i windows(ja, faktisk) at du merker noen som helst forskjeld... når man bare tar spill i betrakning: ett fett.. Endret 27. juli 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Så da burde jeg gå for denne?: Microsoft Windows Vista Home Premium SP1 64-bit Norsk OEM Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hvis du er villig til å legge ut dobbelt så mye penger, er windows web server 2008 mye raskere enn noen av de vanlige vista versjonene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå