FrilanserBob Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Hender jeg sveiper innom Noreks sider, og oppdaget at det ser ut som de har kuttet ut Acer Aspire laptopper. Det rare er at Komplett har de inne... Noen som vet hvorfor? Endret 26. juli 2008 av FrilanserBob Lenke til kommentar
riroil Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 De ønsker vel ikke konkurranse fra de andre butikkene som bruker Norek som leverandør tipper jeg. Selvfølgelig kommer de aldri til å vedgå dette, men slik har det vel lett for å bli når de sitte med både "bukken og havresekken". I hvor mange andre bransjer sitter importør/leverandør også med en egen butikk som konkurrerer med sine egne kunder? Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Riroil: Da burde de jo slutte å selge til andre i det hele tatt, og bare passe på seg selv. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ja, kanskje det. Jeg har liten/ingen erfaring med Norek som sådan, men jeg synes de besitter en litt vel sterk markedsposisjon. Spesiellt etter overtagelsen av TCG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå