Trondr Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Heisan, Er det bare jeg som "sliter" med XP..? Har trøbbel med bl.a å finne ISDN kort, drivere osv. Som sagt så la jeg inn xp, men vurderer å bytte til 98me igjen. Hvordan går man frem for å fjærne xp, og å legge inn me igjen? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Syns at XP er glimrende. Finner drivere aut. til all hardware som jeg har. Installere 98/ME igjen ?? (stakkars) :smile: Format c: Begynn helt på nytt. Kan ikke nedgradere XP til 9x Verre er det ikke. Lenke til kommentar
extreme Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hva slags ISDN kort har du? Hvis du går inn på hjemmesiden til produsenten, så finner du sikkert drivere til XP der! 98 kommer da ikke med drivere til ISDN kort heller, så det burde være like lett og fikse i XP! :smile: Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hadde samme problemet selv. Produsenten av ISDN korte mitt gadd ikke å lage drivere til xp. Men siden xp er basert på win 2k koder kan du laste ned drivere til windows 2000. Ikke bruk exe filen som følger med. I mindre du ikke har noe anet valg. Den vil mest sansynlig bare lage krøll. Legg de heller direkte inn i fra device manager. (krever at det følger med inf fil) Lenke til kommentar
roroem Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Det er jo ikke Xp'n som er problemet, der er jo produsenten som har laget modemet ditt. Du sliter ikke med Xp'en, du sliter med produsenten av modemet ditt. De fleste som 'sliter' med Xp'en har trøbbel med å finne rett drivere til hardwaren sin. Lenke til kommentar
Leo41 Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Har samme problem.Har instalasjon disket for modemet men XP likker ikke det,og automatisk instalerer driver fra sin egen dirv. base ....og selfølgelig internet virker ikke .Holder på å gå banana.Oxo vurderer å gå tilbake til ME Lenke til kommentar
unwill Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Har brukt XP en stund nå uten problemer. Aldri noe problemer å finne drivere. Dere som har problemer, bruker dere en pirat (warez) versjon ? (der noen filer kan være tatt bort for å gjøre den mindre) Lenke til kommentar
Viruchu Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Til dere som anbefaler XP, har dere prøvd å ta handshakes (ex ved bruk av ICQ, PCTP osv) med en annen maskin? Nei, selvfølgelig har dere ikke det, for da hadde dere visst at XP suger big TIME. Dette fungerer nemlig ikke. Installer Windows 2000, det fungerer ihvertfall bra! - G :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå