Snorkolagg Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg har tenkt å bestille Mobilabonnemente tele2 sheriff, vil jeg få problem under bestillingen siden jeg ikke er over 18? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hvis det er på nettet kan du jo bare prøve? Lenke til kommentar
Snorkolagg Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Det gjekk ikke så bra.. Det oppsto en feil under kredittsjekken. Personnummeret stemte ikke overens med oppgitt navn. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Man må vel på alle mobilabbonement i Norge ha det registrert av en myndighets person (foresatt i ditt tilfelle) som eier for fakturabasert abn , og da registrere deg som bruker. Lenke til kommentar
Snorkolagg Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Får vell bestille det på mor da.. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ja, du må nok det. Da vil også henne bli satt som bruker som standard, men dette kan endres på i ettertid, slik at du dukker opp om noen søker på mobilnummeret ditt. Hun står som juridisk ansvarlig hele tiden, så det er henne som er ansvarlig for abbo. Lenke til kommentar
Snorkolagg Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Ja, du må nok det. Da vil også henne bli satt som bruker som standard, men dette kan endres på i ettertid, slik at du dukker opp om noen søker på mobilnummeret ditt. Hun står som juridisk ansvarlig hele tiden, så det er henne som er ansvarlig for abbo. Så hvis min mor bestiller det, kan jeg skifte det om til mitt? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Bruker og juridisk ansvarlig er to forskjellige ting, som jeg forklarte ovenfor. Brukeren av abbonementet kan endres uansett. Juridisk ansvarlig, som er moren din, kan ikke endres til deg siden du er under 18 år. Når du blir 18 år kan dette endres med et eierskifteskjema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå