VTW Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg skulle gjerne lastet ned noter for piano. Noen som vet om en side? Tenkte kanskje noter var noe man måtte laste ned som filer til et program. Noen som vet om et slik gratisprogram i såfall? Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Final Notepad er et bra gratis program. Du kan importere midi.... Eller så kan du jo åsså bare laste ned noter i pdf format. www.8notes.com er en grei side... Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 sheetmusicarchive.net har vanlige pdf'er klare for lovlig nedlastning. To om dagen! Lenke til kommentar
VTW Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Det jeg egentlig skugge hatt var noter til sanger av Bo Kaspers Orkester. Any idea? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Jeg anbefaler Guitar Pro. Det koster litt, men det finnes gratis alternativer som bruker samme filformat; .GP5 I det programmet kan du lage, importere og eksportere tekst/noter/tablatur for utrolig mange instrumenter. edit: Det kan også spille av sangene Endret 23. august 2008 av khaffner Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg anbefaler Guitar Pro. Det koster litt, men det finnes gratis alternativer som bruker samme filformat; .GP5 I det programmet kan du lage, importere og eksportere tekst/noter/tablatur for utrolig mange instrumenter. edit: Det kan også spille av sangene Sist jeg sjekket var guitarpro notene elendige. Har dette forandret seg? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det har det absolutt. Nå kan man velge mellom og også kombinere flere noteringsmåter. Greia er vel egentlig at man kan skrive inn melodier man kan på gitaren til f.eks pianolyd ved å fylle inn tabs, så det egner seg best for gitarister. Men man må ikke bruke tabs, og man kan også fjerne dem fra notebildet. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Kan ikke tenke meg trådstarter vil ha nytte av dette når ikke programmet har noen særlig intelligent måte og skille mellom hva som noteres i f-nøkkel og g-nøkkel. Det noteres kanskje bare i et system om gangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå