Gå til innhold

neopreneveske til kompakt kamera-hvilke nettbutikker?

Anbefalte innlegg

er på jakt etter neoprene veske til mitt nye kamera,trenger tips til nettbutikker som har det.grunnen til at jeg vill ha neopren er at kameraet blir brukt mye til turbruk osv og neoprene er jo vanntett uten om glide lås da.er åpen får andre fårslag men vill ha en "slim" veske,kansje med plass til ett ekstra batteri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er på jakt etter neoprene veske til mitt nye kamera,trenger tips til nettbutikker som har det.grunnen til at jeg vill ha neopren er at kameraet blir brukt mye til turbruk osv og neoprene er jo vanntett uten om glide lås da.er åpen får andre fårslag men vill ha en "slim" veske,kansje med plass til ett ekstra batteri.
Hva slags kamera har du? Butikken (og kjeden) jeg jobber i har noen vesker jeg tror er i neoprene, ganske enkle og greie, men kameraet må være forholdsvis lite (Fuji F50fd passer så vidt).
Lenke til kommentar
det er 88x57x19 mm,sony dsc-t70.jeg syns det er lite,men vet ikke hvor stort det fuji kamera du henviste til er..
Jeg tror det skulle gå bra. F50fd er et forholdsvis stort kompaktkamera, i samme klasse som Ixus 860IS dersom du kjenner det (eller 850/870)...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...