tilfeldignavn Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Noen som veit om man kan MMS-blogge til blogspot.com ved hjelp av Ventelo abbonoment? Har en SE K810i telefon med Ventelo Rocky-abb. Lenke til kommentar
Drill Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Noen som veit om man kan MMS-blogge til blogspot.com ved hjelp av Ventelo abbonoment? Har en SE K810i telefon med Ventelo Rocky-abb. Hei, Ja, det er vel ingenting som tilsier at det ikke skal gå. Det eneste du trenger er en mobil som støtter MMS sending og det har jo du. Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Hei. Prøvde dette, og skulle få en verifiseringskode tilbaken, men den kom aldri. Så jeg lurte på om andre hadde opplevd det samme, evt. om det i det hele tatt går. Hvis ikke, må jeg nok bytte abb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2312343 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Hei.Prøvde dette, og skulle få en verifiseringskode tilbaken, men den kom aldri. Så jeg lurte på om andre hadde opplevd det samme, evt. om det i det hele tatt går. Hvis ikke, må jeg nok bytte abb. Telefonen din har jo innebygget blogspot/blogger.com støtte. Bruk den funksjonen. Velg bildet du vil sende, send til blogg, følg instruksjonene (du får en sms med innloggingsinfo), bruk den og velg at du skal mobilblogge til din vanlige blog i stedet for den bloggen som blir automatisk opprettet for deg (mobilen din) Greit at du allerede er logget inn på blogger/blogspot når du logger inn og "claimer" kontoen for tlf. Edit: og vil du bare sende tekst, send en epost til [email protected] ... samme regla som over. Endret 30. juli 2008 av Slettet+2312343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå