Gjest Gutt_16år Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 God ide, toth. Hadde samme problem i starten jeg og. Kondom er sinnsykt skumle greier! Måten vi fikk det til å funke aller første gangen var at hu gikk ut av rommet slik at prestasjonsangsten ble borte. Deretter tok jeg på kondomen og fikk den opp igjen. Så kom hu inn og så kjørte jeg den inn så fort jeg kunne. Ble såklart hard da:) Etter det har ting blitt bedre og bedre, og etter hu begynte på pilla, er sexen perfekt Anbefaler det på det sterkeste å starte med kondom, slik at du "lærer deg" å holde ut lengre, og så starte på pilla senere Jeg tror jeg må spørre henne om det med p-piller igjen, for hun sa at hun skulle tenke på det, men har aldri nevnt det siden. Og det hadde gjort alt så utrolig mye lettere. Holde ut lengre, trenger jeg neppe. Hun har aldri fått meg til å komme når hun runker og suger meg, så jeg har altså problemer med at jeg holder ut litt for lenge :S Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Da hun ikke går på pillen er det riktig å bruke kondom. Men jeg tror ikke det er den største risken for graviditiet om dere "får den inn" først, og jukker et par ganger, bare for å bryte den barierren. Så kan du heller ta den ut igjen for deretter å prøve å ta på gummien. eh.. Du får begynne å spare om du trur dette er risikofritt. Blir nok snart barnebidrag å betale tenker eg. Det er høyst variernde kor mykje som skal til før ein blir gravid. Har ein kamerat som merket dette. Dama hadde hatt type før, og hun blei aldri gravid sjøl om dei prøvde. Han viftet litt, og oisann, se der du.. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Hva er galt med meg? Det som primært er "galt" med deg er at du bare er et barn og for ung for situasjonen. Hva om det ble et barn av dette ? Sex pleier ofte å føre til barn. Endret 29. juli 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Kanskje du sliter med å få på kondomen? og mister lyst osv fordi du må fokusere så my på å få den på? Isåfall öv å få på deg kondomen alene. Lenke til kommentar
Gjest Guest_mmm_* Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Minte meg litt om en episode av seinfeld med george. haha. du må bare ta det med ro, get in the mood Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 En ting som kan hjelpe er å få jenta til å bruke munnen til å tre på kondomet. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Nothin better than that Lenke til kommentar
Gjest Gutt_16år Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Vi prøvde igjen i dag, og det gikk...litt bedre ihvertfall. Ble ihvertfall ikke slapp med en gang jeg tok opp kondomen, så trodde faktisk at det skulle gå. Men så ble den litt slappere, prøvde å runke for å få den litt opp igjen, men skjøne til slutt at det ikke går. Hun er heldigvis veldig forståelsesfull, bare smilte og sa "neste gang", og at det ikke gjorde henne noen ting, og at jeg ikke burde tenke på det PS : Sorry for å hijacke tråden, men regner med at det ikke gjør så mye, siden vi har samme problemet Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Øv dere på å ta på kondomen når dere er alene... Når du blir stressa for at "nå MÅ den ikke bli slapp", så er det i alle fall det som skjer... Lenke til kommentar
Gjest Gutt_16år Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Øv dere på å ta på kondomen når dere er alene... Når du blir stressa for at "nå MÅ den ikke bli slapp", så er det i alle fall det som skjer... Jeg har ikke noe problemer med å ta den på faktisk, har øvd meg på det Vet at jeg ikke burde tenke sånn, men det er litt vanskelig når det har skjedd et par-tre ganger nå.. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 La dama ta den på da? Gjør det til en del av det hele... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå