Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slapp kuk før sex - et problem

Gjest slappis

Anbefalte innlegg

Gjest slappis

Jeg er en pjokk på 16 år som aldri har hatt sex før...Jeg har også ei jente på 16 år, og vi har 3-4 ganger prøvd å hatt sex. Alt sammen går greit, helt til jeg skal rulle på kondomen. Når jeg får den på, og før hun har kravlet seg oppå meg blir kuken min slapp, noe som ender med at vi får avbryte før den i det hele tatt kommer inn i henne. Dette er synd for både meg og henne. Har flere enn meg dette problemet? Hva er galt med meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er en pjokk på 16 år som aldri har hatt sex før...Jeg har også ei jente på 16 år, og vi har 3-4 ganger prøvd å hatt sex. Alt sammen går greit, helt til jeg skal rulle på kondomen. Når jeg får den på, og før hun har kravlet seg oppå meg blir kuken min slapp, noe som ender med at vi får avbryte før den i det hele tatt kommer inn i henne. Dette er synd for både meg og henne. Har flere enn meg dette problemet? Hva er galt med meg?

Bruk større kondomer

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_16år

Jeg er bruker her, men velger å skrive dette som gjest :

Jeg og kjæresten har også prøvd, to ganger. Alt går greit, helt til jeg drar frem kondomen. Det er helt sykt, blir bare slapp igjen med en gang. Og dette fører også til at jeg er redd for at det skal skje igjen, og derfor har vi ikke prøvd igjen. Og vi har vært sammen i sju måneder, og har ennå ikke hatt sex pga dette !

Jeg må prøve igjen snart, men er så redd for at det skal skje igjen :(

Lenke til kommentar

Så lenge du er redd for at det skal skje igjen, så er nok sjansen der for at det skjer. Det høres mest ut som prestasjonsangst... Ikke vær så oppsatt på at du skal penetrere, og ikke tenk på at "nå det gå bra". Ta ting litt som de kommer. Bruk masse tid på å kose og bli trygge på å være nakne sammen :)

Lenke til kommentar
Gjest slappis

Bruk større kondomer

Det tar jeg som en komplimang ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gutt_16år
Så lenge du er redd for at det skal skje igjen, så er nok sjansen der for at det skjer. Det høres mest ut som prestasjonsangst... Ikke vær så oppsatt på at du skal penetrere, og ikke tenk på at "nå det gå bra". Ta ting litt som de kommer. Bruk masse tid på å kose og bli trygge på å være nakne sammen :)

Vi har brukt masse tid på det, vi har jo vært sammen i over sju måneder.

Og jeg trodde også at det skulle gjøre meg klar, for de gangene vi har prøvd har jeg følt meg helt klar, men med en gang jeg tok tak i kondomen ble den slapp. Helt slapp :(

Lenke til kommentar

Og jeg trodde også at det skulle gjøre meg klar, for de gangene vi har prøvd har jeg følt meg helt klar, men med en gang jeg tok tak i kondomen ble den slapp. Helt slapp :(

Det er en ny situasjon og du er nervøs, noe som kan føre til at ereksjonen forsvinner. Slapp av og ikke fokuser så voldsomt på selve samleiet så går det nok bra til slutt. :)

Lenke til kommentar
Gjest Gutt_16år
Jeg må prøve igjen snart, men er så redd for at det skal skje igjen :(

Får du den opp igjen?

Hva andre former for sex dyrkere dere og funger stellet i de tilfellene?

Når jeg vet at vi ikke skal gjøre det, så holden den seg oppe i flere timer. Når hun runker og suger meg, så er det som regel ikke noe problem. Jeg er ganske sikker på at alt hadde gått veldig greit hvis hun hadde gått på p-piller, for det er ikke samleie som føles så skremmende, det er på en måte mer det at jeg må ta på kondomen, og at det da blir en slags..pinlig pause xD

Lenke til kommentar

Det er en ny situasjon og du er nervøs, noe som kan føre til at ereksjonen forsvinner. Slapp av og ikke fokuser så voldsomt på selve samleiet så går det nok bra til slutt. :)

ikke fokuser på samleiet under sex? jaha.. nå har jeg hørt det også :p

edit: jeg forsod hva du mente da..

on topic: du får den heller ikke opp etter at du har tatt kondomen på?

edit: vist dere prøver å kline mens du tar på kondomen? eller kansje det hjelper vist hun tar den på for deg..men dere har vel prøvd dette(?)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Gjest Gutt_16år

Vi har ikke kommet så langt at jeg har fått tatt på kondomen en gang :(

Bare jeg tar den fram, så blir penisen slapp med en gang. Uansett hvor klar jeg nå enn følte meg. Men blir gal av ikke å ha gjort det ennå, så skal prøve igjen neste gang jeg har muligheten:)

Lenke til kommentar

Bare jeg tar den fram, så blir penisen slapp med en gang. Uansett hvor klar jeg nå enn følte meg. Men blir gal av ikke å ha gjort det ennå, så skal prøve igjen neste gang jeg har muligheten:)

ha kondomen klar.. så slipper du lete etter denn.. ronk/bli runket før du tar den på, så er det bar å vøære kjapp.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Gutt_16år

ha kondomen klar.. så slipper du lete etter denn.. ronk/bli runket før du tar den på, så er det bar å vøære kjapp.. :p

Takk for tipset, men det er det jeg har gjort. Jeg hadde den i lomma, men med en gang jeg tok tak i den ble penisen slapp, skjedde bare helt plutselig...i løpet av et par sekunder omtrent.

Lenke til kommentar

"hoppe av i svingen" finnes jo ikke sikkert overhode. Det er ikke i nærheten en beskyttelse mot graviditet. Det overrasker meg stadig at folk fortsatt tror at dette funker. Det er kanskje mer sjokkerende at man ikke lærer slikt på skolen.

Men som jeg skrev tidligere: La delen med å ta på kondomen bli en del av akten. La henne gjør det... :)

Lenke til kommentar

Da hun ikke går på pillen er det riktig å bruke kondom. Men jeg tror ikke det er den største risken for graviditiet om dere "får den inn" først, og jukker et par ganger, bare for å bryte den barierren. Så kan du heller ta den ut igjen for deretter å prøve å ta på gummien.

Lenke til kommentar

God ide, toth. Hadde samme problem i starten jeg og. Kondom er sinnsykt skumle greier! :ph34r:

Måten vi fikk det til å funke aller første gangen var at hu gikk ut av rommet slik at prestasjonsangsten ble borte. Deretter tok jeg på kondomen og fikk den opp igjen. Så kom hu inn og så kjørte jeg den inn så fort jeg kunne. Ble såklart hard da:)

Etter det har ting blitt bedre og bedre, og etter hu begynte på pilla, er sexen perfekt :D Anbefaler det på det sterkeste å starte med kondom, slik at du "lærer deg" å holde ut lengre, og så starte på pilla senere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...