bkf_94 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Heisann Jeg er ikke sikker på om dette er det rette forumet men pytt pytt Jeg har begynte å trene og jogger og sykler så ofte jeg kan, men jeg lurte på; mister jeg vekt så lenge jeg svetter? Slik som å gå turer og bokse? Trente før men det gikk ... litt gale fordi jeg 'pushet' meg selv for mye men jeg vil seff prøve å miste vekt når situasjonen byr seg slik som en rolig (men lang) tur eller litt boksing? PS: HVIS man mister mer vekt når man svetter er det ikke slik at man kan ta på seg vinter klær midt på sommeren og gå ut og jogge for å miste mer vekt? (hypotetisk spørsmål ) Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
HValder Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Sei seg sjølv at du går ned i vekt når du svetter, væske ut = vekt ned. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Men væske trenger jo kroppen, så dette vekttapet vil du bare få tilbake igjen. I mine tidligere år drev jeg med boksing, da "tørstet" vi oss til lavere vekt før kamp. Brukte faktisk innpakkingsplast rundt mage og lår for å trekke ut mest væske. Etter at vi var veid inn tok vi av plasten og spiste og drakk. Kunne tjene en vektklasse på dette. Endret 26. juli 2008 av riroil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå