s0und Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 trenger nippler raskt, og lurte på om det er noen butikker i oslo som kan ha det og er åpne nå på lørdag. Lenke til kommentar
branick Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Vet det ligger en i Lillestrøm ihvertfall, det er bare 10 min unna Oslo Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Du kan jo sjekke med Digital Impuls - www.digitalimpuls.no De ligger i Møllergata. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 digital impuls ( http://www.digitalimpuls.no ) kan vere ein plass å sjekke dei har iallefall litt vannkjøling. Så har ein jo datakjedens filialer i møllergata og stovner senter. Diverre får du nok ikkje benytta deg av netshops hentelager her i oslo då det er stengt på lørdager i juli. Lenke til kommentar
s0und Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Vet det ligger en i Lillestrøm ihvertfall, det er bare 10 min unna Oslo Hva heter den i lillestrøm? Alternativt, er det noen i olso som skal selge 4 stk. 1/2 ID nipler så kan jeg hente de i dag Endret 26. juli 2008 av s0und Lenke til kommentar
s0und Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Vet det ligger en i Lillestrøm ihvertfall, det er bare 10 min unna Oslo Hva heter den i lillestrøm? Alternativt, er det noen i olso som skal selge 4 stk. 1/2 ID nipler så kan jeg hente de i dag ingen som vet hva den heter? Må rekke innom før det stenger. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Den heter Bitbuy mener jeg. Ligger på andre siden av gata for Lillestrøm senter. Lenke til kommentar
s0und Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Den heter Bitbuy mener jeg. Ligger på andre siden av gata for Lillestrøm senter. De hadde nipler på Digital Impuls (for future reference) om noen skulle trenge denne infoen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Den heter Bitbuy mener jeg. Ligger på andre siden av gata for Lillestrøm senter. BitShop, heter den vel? Uansett, svært dyr sjappe. Tar vel 100 kroner nippelen :!: (kødd). Endret 26. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå