prisguide Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg lurte bare på en liten ting, når jeg skifter til et splitter nytt HK bør man da formatere hardisken og legge inn OS på nytt? I tilfelle, hvorfor det ? Håper dette er postet rett Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 i noen tilfeller ja, du kan prøve og se hvordan det går, men driverkrasj kan skje og da klikker maskinen Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hvis det er samme type chipset så kan det gå bra. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 det kan gå bra, det kan muligens ikke gå men du burde gjøre det uansett. grunnen er for å bli kvitt alt som ligger av gamle chipsetdrivere o.l. som kan forstyrre, evt at windows nekter å boote slik jeg har opplevd Lenke til kommentar
prisguide Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 det kan gå bra, det kan muligens ikke gå men du burde gjøre det uansett. grunnen er for å bli kvitt alt som ligger av gamle chipsetdrivere o.l. som kan forstyrre, evt at windows nekter å boote slik jeg har opplevd Kan jeg redde skinnet hvis jeg da avinstallerer alle drivere først ? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Vil anbefale det på det sterkeste, hvis du ikke vet hva du burde slette av gamle filer osv for å fjerne "restene" av det gamle kortet så vil du få enten en del feil eller små/store ytelsetap. Jeg snakker av erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå