Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[LØST!] Speedfan har ødelagt min bærbar :))

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
haha speedfan er noe dritt kjøp deg heller viftestyring på komplrtt.no til 100kr og da funker alt :D

Det som er dritt er når en ignorant ytrer seg. :)

Viftestyring til en bærbar til kr.100 fra Komplett. Linke? :D

Nå har trådstarter funnet ut av det, og bør da endre emne til "noob installerte sofwtware han ikke burde".

Man må lese disclaimers/tips fra den som har laget slik software, og Speedfan "ødelegger" ikke noesomhelst hardware.

Som Syar2003 har forklart kan lavnivå driver for å lese registre i Bios medføre at OS ikke starter.

Dette er det virkelig ikke vanskelig å finne ut av.

Og.

Man bør normal bruke annen software enn Speedfan til viftestyring/tempovervåking for tildels nokså proprietære BIos'er til bærbare.

"Lesson learnt" antar jeg for trådstarter.

Lenke til kommentar
haha speedfan er noe dritt kjøp deg heller viftestyring på komplrtt.no til 100kr og da funker alt :D

Nå har trådstarter funnet ut av det, og bør da endre emne til "noob installerte sofwtware han ikke burde".

Man må lese disclaimers/tips fra den som har laget slik software, og Speedfan "ødelegger" ikke noesomhelst hardware.

Som Syar2003 har forklart kan lavnivå driver for å lese registre i Bios medføre at OS ikke starter.

Og.

Man bør normal bruke annen software enn Speedfan til viftestyring/tempovervåking for tildels nokså proprietære BIos'er til bærbare.

Se der ja, måtte komme en besserwisser til de grader å. Det ville vært en kjedelig dag når alle ville vært like flinke på alle områder som deg, og var for stolte til å ta en teknisk prat med en over nettet. Jeg kommer ikke til å gidde å forklare deg hvorfor jeg tror du er den du er og alt det der men har mine misstanker

Men, se på saken som en triviel* aften med problemløsning!

Nå er det snart(!) helg igjen... hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Og.

Se der ja, måtte komme en besserwisser til de grader å. Det ville vært en kjedelig dag når alle ville vært like flinke på alle områder som deg, og var for stolte til å ta en teknisk prat med en over nettet. Jeg kommer ikke til å gidde å forklare deg hvorfor jeg tror du er den du er og alt det der men har mine misstanker

Men, se på saken som en triviel* aften med problemløsning!

Nå er det snart(!) helg igjen... hehe

Tja. Jeg ga deg ett tips/kommentar.

At du ikke likte det er greit nok.

Lett aa see hvem av oss som sliter med evt stolthet/overmaate syn paa seg sjoel.

Selv laerer jeg noe stadig vekk, og det haaper jeg du gjorde naa.

:)

PS.

Dersom det var noe kritikk fra min side var den rettet til kommentaren om viftestyring.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...