flekken Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hei, Ønsker tips til ny mobil. Har en Nokia N82, som jeg er meget fornøyd med. har lyst på en telefon med trykkskjerm og storskjerm samt styrepinne i tillegg til alle funskjonene min nokia n82 har. Gps, wi-fi, 3G, og et 5 mpx kamera. Stor skjerm for å enda bedre utnytte gps,en. Finnes denne telefonen, er den laget ? Sett litt på iphone å sånn, men ikke bra nok kamera. Ei heller Telenorabonnement. har tidligere hatt nokia og sonyericsson, er lg og htc noe bra ? Ikke et absolutt møst, men artig å prøve det ut. Håper noen kan komme med tips jeg kan sjekke ut... Lenke til kommentar
Aaberg Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 LG's konge ku990 med stor trykkfølsom skjerm og 5mpx kamera har desverre ikke gps eller wi-fi, og såvidt jeg har forstått tror jeg ikke noen av LG's telefoner har det. Men HTC har en del gode alternativer, blant annet HTC touch diamond, eller kanskje den kommende HTC touch pro? Ta også en titt på Samsungs I900. Den tror jeg kan være interessant. Lenke til kommentar
Drill Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hei, Jeg ville ventet på Nokia Tube. Tror Nokia snart kommer med noe meget bra innenfor denne kategorien mobiltelefoner. Ellers er jeg enig i at Samsung I900 ser unektelig meget bra ut. Satser på at det ikke drøyer altfor mange "år" før Samsung Instinct kommer på det europeiske markedet. Selger som hakka møkk i USA med Sprint abonnement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå