Gå til innhold

Hjelp meg, vær så snill!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

java er spill du kan laste ned,det vet du.. når du bestiller et spill,får du tilsendt et "bokmerke" dette er en url-adresse. ( altså der spillet er. ) du går inn på tjenestevalgmenyen i telefonen og blar til bokmerker, trykk på den adressen spillet er og telefonen henter det. vanskelig å forklare.. du kan jo gå i en butikk da?? vel jeg prøvde :wink:

Lenke til kommentar

går greit d...

jeg skal prøve å svare på det noe av det jeg hvet...

- Det skal være veldig lett å koble til mobilen til pc'en, og jeg er ganske sikker på at det følger med noen program og sånt til pc'en. (hvis ikke er det jo bare å poste her så hjelper det norske folk deg :wink: )

- Slik jeg har forstått det med java så er det ikke mye du får ned gratis av spill (i alle fall ikke lovlig). slik jeg også har forstått det (av å lese her på forumet) er at man skal instalere både jar og jav filene på mobilen.

- Java må ikke tilpasses spesielle mobiler. men det er viktig og sjekke om spillet eller programmet passer til din mobil før du laster.

Mulighet for Videoavspilling: Real One Player. Formater: 3GPP MP4, Real Audio og Real Video  

nokias fulle spesifikasjoner

Jeg hvet ikke om dette betyr at du kan høre musikk, men det kan fåes et tilbehør med noe mp3 greier...

VIKTIG: jeg kan ikke garantere alt som står på denne siden, men når du får deg en 3650 (hvis du ikke har) så skal du nok se at litt studie av (de alltid like kjedelige) bruksanvisningene hjelper deg godt på veg. hver greie å rette på meg alle som kan, det er jo greit å få ting oppklart...

Lykke til N-3650

Lenke til kommentar

Jeg må nesten pirke litt jeg også:

Ah, jeg er trøtt, og føler for å pirke på folk!

N-3650: For stor avatar.

Cnil: Det er 2 L'er i "installere"  :roll:  

Min jobb her er gjordt, i morgen er en ny frisk dag :woot:

GOD NATT!

"Gjort" skrives uten d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...