MooseOnTheRun Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg tenkte at nå skulle jeg også endelig anskaffe meg dualshock 3 til en hyggelig pris fra VGP, men når jeg går inn på siden deres finner jeg ikke noen dualshock 3 kontroller hverken hvit eller sort, hvis det hadde vært tomt på lager så hadde det vel stått out of stock eller no men det hadde fortsatt vært bilde av den, men nå er det ikke no... Noen som vet om en butikk med like billig og like rask levering som VGP? link på søk etter dualshock: http://www.videogamesplus.ca/advanced_sear...amp;x=0&y=0 Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Prøv å søke med "dual shock" som søkeord, da fikk hvertfall jeg opp et resultat som du er ute etter. http://www.videogamesplus.ca/advanced_sear...amp;x=0&y=0 Endret 25. juli 2008 av DeNile Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 takk skal du ha! var vist en feil av meg da. Men rart den ikke kommer opp under tilbehør... Lenke til kommentar
Cactuar Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 va feil fra vgp sin side methinks. Dual shock 3 va helt borte fra nettbutikken ett par tima igår, men som dokker fant ut, alles in ordnung no. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Når de er utsolgte så fjernes varen og det er ikke mulig å finne den trodde jeg... Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 skal bestille nå...det var sånn at de setter på 200 kr på alle pakker til norge eller må jeg be dem om det? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 de setter det på automatisk Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) ok:) har bestilt nå, får jeg den på døren eller får jeg hente lapp fra nærmeste posthus? Hvor mange dager bør jeg regne med at det tar? Endret 3. august 2008 av andy24 Lenke til kommentar
akamond Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 ok:) har bestilt nå, får jeg den på døren eller får jeg hente lapp fra nærmeste posthus? Hvor mange dager bør jeg regne med at det tar? Hvor mye koster shipping på spill? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 ok:) har bestilt nå, får jeg den på døren eller får jeg hente lapp fra nærmeste posthus? Hvor mange dager bør jeg regne med at det tar? Jeg fikk den på døren (postkassa altså). Koster vel ikke mer enn noen dollar for shipping, 10 elns (rett meg). Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 men noen som vet hvor mange dager det ca. tar? Bor i oslo... Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Tja, sikkert ikje meir enn 3-5 daga. Tok 5 daga med meg, bur heilt ut på vestkysten. Bestilte på onsdags kvelden og fikk den på mandagen. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 er det en mulighet for å få noen sporingsnummer på pakken min fra VGP? Bestilte søndag 3. august og ble sendt 5. august, og nå 13. august har ikke noe kommet... Lenke til kommentar
6502 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bestilte 4.aug (tror jeg), og fikk den i dag. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 er det en mulighet for å få noen sporingsnummer på pakken min fra VGP?Bestilte søndag 3. august og ble sendt 5. august, og nå 13. august har ikke noe kommet... noen ganger tar det litt lenger tid, bestilte 2 spill 1.august og de kom i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå