Gå til innhold

HTC Diamond "Tøm Lagring"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å trykke på den er ikke farlig, når du trykker der får du opp en meny der du kan velge:

formater telefon minnet, med andre ord formater rom-en du har, vis du har den original 1.37 rom så blir den tilbakestilt til sånn den var første gang du brukte den, utenom lagrins plassen(4gb) den blir ikke sletta

 

det andre valget er:

Bare slette lagrings plassen, da skal alt som er på telefon minnet (85mb) ikke bli sletta og program er der fortsatt, de som er instalert på telefon minnet ihvertfall, men jeg har ikke prøvd og bare slette lagrings plassen selv, så kanskje jeg tar feil.

 

3. valget er:

slette begge, da er den helt ny igjen, alt blir sletta.

 

 

Det er akkurat som å formatere dataen, ikke noe ille, det tar ca. 20min tilsammen, også må du legge inn ting på nytt og instilinger.

Meldinger, kontakter (på telefonen) osv. vil bli slettet.

 

Vis du da f.eks. laster ned et program som kan inneholde noe virus greier så er det greit og ta og bruke det her.

Vis du opplever at du ikke kan skru på mobilen i det hele tatt, fryser på oppstart f.eks. da kan du også hold inne :

Volum ned og enter, trykke på soft reset knappen(røde knappen under stylusen) og fortsatt holde inne volum ned og enter, da kommer det opp en meny med 3 forskjellige valg, og der velger du nr 1, som er og trykke på volum opp knappen, trykker du på en annen knapp avslutter du "programmet".

 

 

Vis du har lite plass på telefonen, så se igjennom hva du har lagra, alle programmer og spill du instalerer, burde du instalere på intern lagring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...