Svish Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Umm... når jeg starter opp, så er det en del programmer som starter. Og flere av de putter et ikon i systray. Men de kommer ikke opp! Jeg fatter det ikke. De eneste som kommer er live messenger og de som har med nettverket å gjøre, disse "ikke noe nettverkskabel i" og "intel proset/wireless blah blah". For eksempel antivirus, uTorrent, pluss diverse andre er ikke der. Merkelige er at nye ting jeg starter opp, kommer dit. Etter oppstarten er ferdig liksom. Hvis jeg for eksempel ber Winamp om å putte et ikon der (noe jeg vanligvis ikke har), så kommer det der. Og hvis jeg knerter uTorrent og starter den igjen, så kommer den seg også dit. Kan også få den til å dukke opp dersom jeg går i settings og skrur av og på systray-ikonet. Hva skjer?? Noen som har opplevd dette før? Gir ikke mening i mitt hode... Hva er galt liksom? Utrolig frustrerende, for vet jo liksom ikke helt om ting som skal kjøre, kjører, osv. Og er jo en del av de programmene som starter opp for en grunn. Og jeg kunne gjerne tenkt meg å ha tilgang til de liksom Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Du har sjekket om ikonene kommer til syne om du trykker på pilen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Fjern/deaktiver "Hide Inactive Icons" . Lenke til kommentar
Svish Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 har ikke noe med den å gjøre. Den har jeg av Har prøvd å skru den av og på også. Det fungerer ikke... Lenke til kommentar
Svish Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Etter research og testing: Fixed it!! Control Panel -> Add/Remove Programs -> Add/Remove Windows Components -> Network Services -> Fjern UPnP User Interface Reboot Woila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå