Tmz Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Mange putter hasj oppi da, så vær litt obs Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ja, når jeg kjøpte min sa dama: Denne funker fint og røyke frukttobakk i, men går jo også ann og putte litt tjall i . Lenke til kommentar
Bata Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva med rist og kullet brenner ikke særlig varmt? Ser ikke for meg det som særlig effektivt? Lenke til kommentar
Gjest Noob Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som vet om et sted de i Oslo de selger vannpipe som er ca 20-25cm? Shangri-la butikken, rett ved Oslo S! Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Burde følge med i tilfelle han begynner å røyke andre ting i pipa, tror ikke det er helt utenkelig akkurat. Endret 7. juli 2010 av Lekr 1 Lenke til kommentar
Shisha Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg har røyka vannpipe med frukttobakk nå i snart 18 år. Første gangen jeg røyka shisha var jeg faktisk bare 10 år gammel og de 10 siste årene har jeg røyka to,tre ganger fast i uka og helsa er i toppppppppppppform.. Med shisha kan jeg sitte i flere timer, uten noe problem. hvis det hadde vært så mye nikotin i frukttobakk som det blir snakk om rundt omkring, tror dere man kunne sitte å røyke det i timevis da?! Prøv det med røyk da?! see hvor mange røyke dere klarer å røyke etter hverandre?? ikke mange tipper jeg, før man blir dårlig av nikotinen. Hvis frukttobakk hadde innholdt så mye nikotin så hadde man ikke trengt å røyke vanlig røyk mens man røyker vannpipe, alle vennene mine som er på besøk hos meg og røyker shisha,røyker samtidig vanlig røyk også, for de mener de ikke får noe nikotin av vannpipa, at det er bare godt å røyke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå